  • 41. Data: 2019-08-14 00:07:53
    Temat: Re: Fałszywe dane, prawdziwy komornik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2019 o 22:10, Liwiusz pisze:

    > Nie, ale ty pewnie tak, skoro tak doradzasz poszkodowanym?

    Prześledź wątek. Było o tym.

    > Zresztą czego wymagasz od sądu - imię, nazwisko i pesel jednoznacznie
    > identyfikuje osobę i nie są do jej dalszej identyfikacji potrzebne
    > jakieś dodatkowe klucze. Zresztą od identyfikowania osoby na etapie
    > egzekucji nie jest sąd w pozakodeksowych zapytaniach, tylko w ramach
    > postępowania przeciwegzekucyjnego (jeśli osoba, wobec której toczy się
    > egzekucja uważa, że nie jest osobą wskazaną w wyroku i klauzuli
    > wykonalności).

    Wyrok wskazuje dwie różne osoby. Sąd powinien wyjaśnić, którą miał na myśli.

  • 42. Data: 2019-08-14 01:17:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-13, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Skoro Pesel, to po co jeszcze imię i nazwisko?
    > -----

    Bo byłoby to niepraktyczne.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2019-08-14 01:18:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 13.08.2019 o 22:10, Liwiusz pisze:
    > Wyrok wskazuje dwie różne osoby. Sąd powinien wyjaśnić, którą miał na myśli.

    Jeśli nadal mówimy o tej samej sprawie, to wskazał jedną osobę.

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2019-08-14 01:49:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jeśli nadal mówimy o tej samej sprawie, to wskazał jedną osobę.

    Jeśli w wyroku wskazano osobę zamieszkała w Sosnowcu, to nie. Jeśli
    osobę z imienia i nazwiska oraz numeru PESEL, to pozostaje pytanie,
    czemu sąd nie wysłał nakazu na adres zameldowania. I przy okazji, czy
    ktoś wie, z którego konkretnie przepisu wynika taki obowiązek?

  • 45. Data: 2019-08-14 02:33:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli w wyroku wskazano osobę zamieszkała w Sosnowcu, to nie. Jeśli

    Juz to przerabialismy - adres nie jest daną unikatową. PESEL jest. Jeśli
    przemaluję zarejestrowany samochód z czerwonego na różowy to w
    sytuacjach prawnych mam 2 samochody, jeden bo różowy, drugi bo VIN?

    > osobę z imienia i nazwiska oraz numeru PESEL, to pozostaje pytanie,
    > czemu sąd nie wysłał nakazu na adres zameldowania. I przy okazji, czy
    > ktoś wie, z którego konkretnie przepisu wynika taki obowiązek?

    Zapewne wysłał na adres jaki dostarczono mu w pozwie bo logika wydaje
    sie być taka, że wysyła się tam, gdzie strona może odebrać. Sąd działa
    najpierw w dobrej wierze a weryfikuje jeśli musi. Niestety. Tak to
    przynajmniej rozumiem.

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2019-08-14 08:25:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wręcz odwrotnie, doskonale się sprawdzało np. w Auschwitz.

    -----

  • 47. Data: 2019-08-14 08:29:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wyroku nie ma Peselu.
    Dopiero w klauzuli, wpisany ręcznie przez urzędniczkę sądową.
    I jest to źródło pomyłek.
    Akurat mam dwie takie pomyłki (nie nr Pesel w klauzulach, lecz NIP ale na jedno
    wychodzi).
    Prostowanie tego od półtora roku w górę.

    -----

  • 48. Data: 2019-08-14 08:36:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wyroku nie ma adresu osoby fizycznej (no może będzie siedziba dla prowadzących DG -
    ktoś wie?).
    W klauzuli też nie.
    Już się pogubiłem - skąd się wziął w wątku Pesel i czy jest to Pesel "słuszny" czy
    niesłuszny?
    Pytanie np., czy bank dokona zajęcia rachunku Jana Kowalskiego Pesel 44080112345, gdy
    prowadzi rachunek Jana Kowalskiego Pesel
    55090212345?

    -----

  • 49. Data: 2019-08-14 08:39:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.08.2019 o 08:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > W wyroku nie ma adresu osoby fizycznej

    A pesel jest? Czy po staremu - data urodzenia i "syn Jana"?

    MJ

  • 50. Data: 2019-08-14 08:43:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A skąd "syn ..."?