eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Data: 2010-03-06 10:45:43
    Temat: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 19:39:10 +0100, Gotfryd Smolik news powiedział:

    >> Jeśli sprzedawca ustosunkował się do reklamacji
    >> w terminie
    > O to to.
    > Powiadomienie to *osobna* sprawa.
    > Strzelę z grubej rury ;) - jak sprzedawca polazł do notariusza,
    > aby sporządzić w 14. dniu pismo odnoszące się do reklacji,
    > czy na "tak" czy na "nie", to ma dość twardy dowód że obowiazku
    > USTOSUNKOWANIA SIĘ dokonał.
    > Przecież konsument może *celowo* *unikać* odebrania informacji,
    > i co, sprzedawca miałby za to odpowiadać?

    Z tego by wynikało, że sprzedawca może sobie "w tajemnicy" poświadczyć
    notarialnie faktu ustosunkowania się do reklamacji, a informowanie Ciebie
    kompletnie olać - wszak dowód ustosunkowania się ma. Znaczy nie olać, ale
    powiadomić Cię np. po 20 latach.

    Czy tak jest rzeczywiście?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1