eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Data: 2010-03-06 11:23:02
    Temat: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-03-06, aari^^^ <a...@t...email.is.invalid.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 5 Mar 2010 19:39:10 +0100, Gotfryd Smolik news powiedział:
    >>> Jeśli sprzedawca ustosunkował się do reklamacji
    >>> w terminie
    >> O to to.
    >> Powiadomienie to *osobna* sprawa.
    >> Strzelę z grubej rury ;) - jak sprzedawca polazł do notariusza,
    >> aby sporządzić w 14. dniu pismo odnoszące się do reklacji,
    >> czy na "tak" czy na "nie", to ma dość twardy dowód że obowiazku
    >> USTOSUNKOWANIA SIĘ dokonał.
    >> Przecież konsument może *celowo* *unikać* odebrania informacji,
    >> i co, sprzedawca miałby za to odpowiadać?
    >
    > Z tego by wynikało, że sprzedawca może sobie "w tajemnicy" poświadczyć
    > notarialnie faktu ustosunkowania się do reklamacji, a informowanie Ciebie
    > kompletnie olać - wszak dowód ustosunkowania się ma. Znaczy nie olać, ale
    > powiadomić Cię np. po 20 latach.
    >
    > Czy tak jest rzeczywiście?

    Raczej nie. W końcu istotne jest też społeczno-gospodarcze przeznaczenie
    prawa a literalna interpretacja Gotfryda nie bardzo do takiego
    przeznaczenia pasuje.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1