eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Data: 2010-03-08 12:32:57
    Temat: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ><baczność!>
    >> i
    ><na prawo....>
    >> może udowodnić
    ><...patrz!>
    >> zakup
    ><spocznij!>
    >> sprzedawca ma obowiązek przyjęcia reklamacji.

    > Wiesz, autorka całkiem sprawnie Ci napisał: odnoszę wrażenie, że odnosisz
    >wrażenie, że ona tam nie napisała "i".
    > Bo mogła napisać "więc". Albo "z czego wynika".
    > Ale postanowiła nie bawić się w hazard, napisała "i".

    To zapytajmy w takim razie inaczej - co jest *dowodem* zakupu? Paragon - na
    pewno nie, przeciez nie ma tam numeru seryjnego, np. kupuje ekspres X, rok
    później kupuje ekspres Y i reklamuje X paragonem który dostałem przy zakupie Y
    (oczywiście jeśli na sprzęcie nie ma date code lub nawet jeśli jest date code
    opowiadam bejczkę "nie mam pojecia o czym Wy mówicie, przeciez mam paragon!!!").

    Czym sie rozni oswiadczenie "mam paragon za zakup tego oto sprzetu" od "mam
    potwierdzenie z banku, ze karta zaplacilem w Waszym sklepie kwote co do grosza
    równą cenie tego oto sprzętu w dniu wykonania zapłaty"?

    > Ale może tylko źle przepisałeś?

    Nie, przekopiowałem treść maila także nie ma pomyłki.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1