  • 21. Data: 2007-06-17 10:59:58
    Temat: Re: Dyskryminacja uszna
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 11:47
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@z...router>):

    > Jak dotąd nie zaliczałeś się do kategorii wyzywających łatwo ludzi od
    > chamów i kretynów.

    To szok kulturowy po Opolu.... :D

    Miałem nadzieję, że skoro tak brzmi dumnie tytuł i skoro Pietrzak się ma
    pojawić i Piasecki, że będzie coś udające choć dobre czasy opola z lat 80 i
    początków 90. Niestety.... Cała święconość dla Profesora to zdjęcie na
    początku i machająca córka na końcu. A środek... Szkoda mówić.

    Inna sprawa, że zobacz jakie chamskie są odpowiedzi tego drugiego na
    negatywy. ,,Za pocztę nie odpowiadam, spadaj'' albo ,,reklamacja na twój
    koszt to chyba normalne'' Wyraźnie widać, że prowadzi działalność na
    zasadzie masówki z olewaniem klienta w momencie zakupu.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 22. Data: 2007-06-17 13:30:18
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    > Ale nie ma innego wyboru. Wszyscy dołączają takie dziwne słuchawki...
    > Gdyby złącza były standardowe..... A tak dupa...

    Hint:
    Moze nie mialem tego samego problemu, ale chcialem do Nokii podlaczyc
    jakies lepsze sluchawki. Poszedlem do serwisu naprawiajacego sprzet
    audio, poprosilem o uciecie oryginalnych sluchawek Nokii za tym dinksem
    z mikrofonikiem i przyciskami - i dorobienie gniazda jack. Dziala.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 23. Data: 2007-06-17 15:23:58
    Od: "Krynix." <a...@t...ua>

    Wrak Tristana wrote:
> [...]
    > twój koszt to chyba normalne'' Wyraźnie widać, że prowadzi
    > działalność na zasadzie masówki z olewaniem klienta w momencie zakupu.
    ale konkurencja jest. mozna sprzedawce wybrac

  • 24. Data: 2007-06-17 21:46:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 17:23
    (autor Krynix.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f53jos$49a$1@mx1.internetia.pl>):

    > ale konkurencja jest. mozna sprzedawce wybrac

    Oczywiście, to też wybrałem... Aczkolwiek w tym dziale to nie ma za bardzo w
    czym wybierać. Taka specyfika... Temat związany z telefonami GSM jest
    ogólnie zepsuty w Polsce, a co dopiero na targowiskach takich jak
    Alledrogo...

  • 25. Data: 2007-06-18 08:33:33
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 23:45:12 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Ale nie ma innego wyboru. Wszyscy dołączają takie dziwne słuchawki...
    > Gdyby złącza były standardowe..... A tak dupa...

    Słuchawki nauszne (ostatnio modne) i nie ma problemu.
    Modne to ostatnio i bardzo ładnie grają.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 26. Data: 2007-06-18 08:37:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 czerwca 2007 10:33
    (autor ===Tomy===
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ijh7m1lw822s.19ucybgl9picm$.dlg@40tude.net>):

    > Słuchawki nauszne (ostatnio modne) i nie ma problemu.

    No, ale złącza są niestandardowe w komórkach.