  • 1. Data: 2007-06-16 17:11:00
    Temat: Dyskryminacja uszna
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    nabyłem telefon komórkowy z wodotryskami. Teoretycznie mam tam radio i
    odtwarzacz mp3. Niestety tylko teoretycznie, bo w zestawie są małe
    słuchawki douszne, a ja mam taką budowę ucha, że takie słuchawki w moje
    ucho nie pasują... Niestandardowe złącze uniemożliwia podłączenie innych
    słuchawek...

    Czy takie działanie nie jest dyskryminacją kupującego? Skoro nie mam uszu wg
    normy producenta to mam spadać?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 2. Data: 2007-06-16 17:14:21
    Temat: Re: Dyskryminacja uszna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f515j5$blv$5@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    > słuchawek...
    > Czy takie działanie nie jest dyskryminacją kupującego? Skoro nie mam
    Tak. Podobnie mając nr buta 69, wzrost 215 cm itp.
    Nikt nie ma obowiązku produkować przedmiotów dla nietypowych.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-06-16 18:00:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > słuchawki douszne, a ja mam taką budowę ucha, że takie słuchawki w moje
    > ucho nie pasują... Niestandardowe złącze uniemożliwia podłączenie innych

    Nikt Ci nie kaze kupowac akurat tego telefonu. Co ma powiedziec
    leworeczny, ktory kupi myszke/joystick dla praworecznych i bedzie mu sie
    trudniej gralo?
    A co ma powiedziec karzel, ktory zechce sobie zakupic jakis duzy
    samochod i nie siegnie nogami do pedalow? Albo jak mu sie spodoba rower
    z rama 21" i kolami 28"?
    Ja sie moge czuc dyskryminowany w szpitalach. Szpitale wymagaja aby
    uzywac obuwia ochronnego, niestety 'obuwie' (kawalek torebki foliowej)
    sprzedawane w wiekszosci szpitaly sa za male na moje buty, zwlaszcza gdy
    mam zimowe buty - szpitalne 'obuwie' rozlatuje sie w momencie
    zakladania. A jednak nie czuje sie dyskryminowany, zakladam reklamowki z
    tesco i gites ;P
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-06-16 20:54:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Czy takie działanie nie jest dyskryminacją kupującego? Skoro nie mam uszu wg
    > normy producenta to mam spadać?

    Ty dyskryminujesz producenta sowimi uszami ...

    A poza tym "widziały gały co brały"

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-06-16 21:03:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f51ioc$ss6$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Ty dyskryminujesz producenta sowimi uszami ...
    Skąd wiesz, że ma uszy sowie? Może ma ośle...

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-06-16 21:45:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 22:54
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f51ioc$ss6$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ty dyskryminujesz producenta sowimi uszami ...
    > A poza tym "widziały gały co brały"

    Ale nie ma innego wyboru. Wszyscy dołączają takie dziwne słuchawki...
    Gdyby złącza były standardowe..... A tak dupa...

  • 7. Data: 2007-06-16 21:47:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Ale nie ma innego wyboru. Wszyscy dołączają takie dziwne słuchawki...
    > Gdyby złącza były standardowe..... A tak dupa...

    Zawsze pozostaje operacja plastyczna.

  • 8. Data: 2007-06-16 21:55:54
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > Ale nie ma innego wyboru. Wszyscy dołączają takie dziwne słuchawki...
    > Gdyby złącza były standardowe..... A tak dupa...

    Nie do końca - w Sony Ericssonach z serii W masz normalne mini-jacki. Do
    innych SE, są do kupienia przejściówki (-> Allegro)

  • 9. Data: 2007-06-16 22:48:24
    Od: "Krynix." <a...@t...ua>

    Wrak Tristana wrote:
> [...]
    > podłączenie innych słuchawek...
    >
    > Czy takie działanie nie jest dyskryminacją kupującego? Skoro nie mam
    jaki to model telefonu?

  • 10. Data: 2007-06-16 23:35:19
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 00:48
    (autor Krynix.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f51pe5$auj$1@mx1.internetia.pl>):

    Nawszystkichsrający SE 750i