  • 1. Data: 2007-06-16 16:03:50
    Temat: Oczywista omyłka pisarska czy błąd istotny ?
    Od: Gandalfini <g...@g...com>

    Witam, mam krókie pytanie - Prokuratura Okręgowa kilkukrotnie
    zmieniała dane osobowe w pismach (Imię/nazwisko) oraz w umorzeniu
    pojawiły się stwierdzenia niezgodne z rzeczywistymi faktami.
    Kiedy zwróćiłem uwagę na zmianę danych osobowych, prokuratura uznała
    to jako oczywistą omyłkę pisarską i wysłała do mnie pismo to
    korygujące, jednak nic nie wspomnieli o drugiej pomyłce (chodzi o
    przelew pieniędzy - w każdych zeznaniach jak byk stało że to ja je
    otrzymałem, zaś w umorzeniu okazało się że otrzymał je ktoś inny).
    Moim zdaniem w tych dwóch przypadkach popełniono błąd istotny - mam
    rację ?

  • 2. Data: 2007-06-16 19:45:47
    Temat: Re: Oczywista omyłka pisarska czy błąd istotny ?
    Od: demicorn <v...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 09:03:50 -0700, Gandalfini napisał(a):

    > Moim zdaniem w tych dwóch przypadkach popełniono błąd istotny - mam
    > rację ?

    Błąd błędem, a zmienia to coś w sprawie?

  • 3. Data: 2007-06-17 09:36:35
    Od: Gandalfini <g...@g...com>

    On 16 Cze, 21:45, demicorn <v...@g...pl> wrote:

    > Błąd błędem, a zmienia to coś w sprawie?

    Zmienić zmienia - przecież nie można bezkarnie zmieniać imienia i
    nazwiska .Co do drugiej omyłki wyglądało to mniej więcej tak:
    wersja z pisma brzmi, że po zakończeniu robót instytucja wypłacła
    pieniądze wykonawcy, zaś na każdym przesłuchaniu jak byk stoi że po
    zakończeniu robót dostałem te pieniądze i to ja je wypłaciłem - to
    jest istotna rozbieżność :/