    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyskryminacja uszna
    Date: Sun, 17 Jun 2007 12:59:58 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 11:47
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@z...router>):

    > Jak dotąd nie zaliczałeś się do kategorii wyzywających łatwo ludzi od
    > chamów i kretynów.

    To szok kulturowy po Opolu.... :D

    Miałem nadzieję, że skoro tak brzmi dumnie tytuł i skoro Pietrzak się ma
    pojawić i Piasecki, że będzie coś udające choć dobre czasy opola z lat 80 i
    początków 90. Niestety.... Cała święconość dla Profesora to zdjęcie na
    początku i machająca córka na końcu. A środek... Szkoda mówić.

    Inna sprawa, że zobacz jakie chamskie są odpowiedzi tego drugiego na
    negatywy. ,,Za pocztę nie odpowiadam, spadaj'' albo ,,reklamacja na twój
    koszt to chyba normalne'' Wyraźnie widać, że prowadzi działalność na
    zasadzie masówki z olewaniem klienta w momencie zakupu.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,