  • 11. Data: 2007-06-16 23:35:53
    Temat: Re: Dyskryminacja uszna
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 00:48
    (autor Krynix.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f51pe5$auj$1@mx1.internetia.pl>):

    > jaki to model telefonu?

    Nawszystkichsrający SE 750i. Wyjątkowo niewygodny i koszmarny model... Ale
    cóż, skoro porządne Siemensy zniknęły z rynku :(

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 12. Data: 2007-06-16 23:46:06
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > Nawszystkichsrający SE 750i. Wyjątkowo niewygodny i koszmarny model... Ale
    > cóż, skoro porządne Siemensy zniknęły z rynku :(
    No to płacisz 3.99 (
    http://www.allegro.pl/item202584638_eurotell_pl_adap
    ter_mp3_k750_k310i_k510i_w300_k800.html
    ) i możesz podpinać najbardziej wypasione słuchawki na każde uszy ;)

    Pozdr.
    J.K.

  • 13. Data: 2007-06-16 23:47:50
    Od: "Krynix." <a...@t...ua>

    Wrak Tristana wrote:
> [...]
    >
    > Nawszystkichsrający SE 750i. Wyjątkowo niewygodny i koszmarny
    > model... Ale cóż, skoro porządne Siemensy zniknęły z rynku :(
    mam taki, kup sobie przejsciowke do sluchawek za 2zl
    zmien oprogramowanie
    ja mam tyle tweakow ze zupelnie inny telefon teraz :P

  • 14. Data: 2007-06-17 00:10:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 01:46
    (autor JK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f51sqm$g09$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to płacisz 3.99 (

    http://www.allegro.pl/item202584638_eurotell_pl_adap
    ter_mp3_k750_k310i_k510i_w300_k800.html

    No tu to płacę akurat 12zł....

    > ) i możesz podpinać najbardziej wypasione słuchawki na każde uszy ;)

    Ciekawe na ile to działa... No nic, wywalę te 12zł i zobaczę...

  • 15. Data: 2007-06-17 00:16:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 02:10
    (autor Wrak Tristana
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f51u4v$9tv$1@news.onet.pl>):

    > Ciekawe na ile to działa... No nic, wywalę te 12zł i zobaczę...

    E, nie zobaczę... Zaglądnąłem w negatywy i włosy mi na głowie stanęły
    dęba... Kretyn jakimś dziwnym kurierem wysyła i trzeba gdzieś jeździć po
    odbiór... Dobrze że nie zamówiłem....

  • 16. Data: 2007-06-17 00:22:07
    Od: "Krynix." <a...@t...ua>

    Wrak Tristana wrote:
> [...]
    > dęba... Kretyn jakimś dziwnym kurierem wysyła i trzeba gdzieś jeździć
    > po odbiór... Dobrze że nie zamówiłem....
    http://www.allegro.pl/item202359893_adapter_audio_mp
    3_k750_j220_c750_w800_wys_5_00_pl.html
    jest tego pełno

  • 17. Data: 2007-06-17 00:31:31
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 02:22
    (autor Krynix.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f51uts$thh$1@mx1.internetia.pl>):

    http://www.allegro.pl/item202359893_adapter_audio_mp
    3_k750_j220_c750_w800_wys_5_00_pl.html
    > jest tego pełno

    Tak, wiem. Tego chama też widziałem. Ten tańszy, ale jak zobaczysz w
    negatywy to też koszmar...

    Zamówiłem na razie u jednego co miał w miarę w negatywach spokój... Ale tak
    wygląda że oni wszyscy to jakieś straszne buraki są :(

  • 18. Data: 2007-06-17 01:09:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > E, nie zobaczę... Zaglądnąłem w negatywy i włosy mi na głowie stanęły
    > dęba... Kretyn jakimś dziwnym kurierem wysyła i trzeba gdzieś jeździć po

    Przesadzasz. Zobacz jaki jest stosunek pozytywów do negatywów - przy takiej
    ilości wpadka się zdarzy, a kupujący to przecież również nie święci.

    PS. Lepiej pochwal się, co ciekawego piłeś :)

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2007-06-17 09:25:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 03:09
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <6...@z...router>):

    > Przesadzasz. Zobacz jaki jest stosunek pozytywów do negatywów - przy
    > takiej ilości wpadka się zdarzy, a kupujący to przecież również nie
    > święci.

    No tak, ale chodzi o to, że on ma negatywy za to, że wysyła jakimś kurierem
    i trzeba gdzieś jeździć po odbiór gdzieśtam...

    > PS. Lepiej pochwal się, co ciekawego piłeś :)

    ???

  • 20. Data: 2007-06-17 09:47:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > ???

    Jak dotąd nie zaliczałeś się do kategorii wyzywających łatwo ludzi od
    chamów i kretynów.

    --
    Marcin