  • 1. Data: 2005-06-23 17:01:00
    Temat: Dwie prace w tym samym czasie
    Od: "Jarek [XLord71]" <j...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    właśnie złożyłem w pracy wniose o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron z
    dniem 31 sierpnia. Firma się na to zgodziła i od jutra do 15 lipca
    wykorzystuję urlop a potem jestem zwolniony z obowiązku świadczenia pracy.
    Ale jest duża możliwość, że od połowy lipca będe miał inną pracę.
    I w związku z tym mam pytanie czy mogę mieć jednocześnie (przez około
    półtora miesiąca) dwa stosunki o pracę?
    Nie chcę za bardzo tracić pieniędzy z pierwszej firmy a do drugiej już mogę
    iść wcześniej.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2005-06-23 17:14:36
    Temat: Re: Dwie prace w tym samym czasie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek [XLord71] wrote:

    > I w związku z tym mam pytanie czy mogę mieć jednocześnie (przez około
    > półtora miesiąca) dwa stosunki o pracę?

    Możesz mieć nawet dziesięć - byle byś dał radę ;)

    No, oczywiście pomijając przypadki, kiedy w umowie o pracę jest zakaz
    pracy w tej samej branży u konkurencjil

  • 3. Data: 2005-06-23 17:53:52
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    > Możesz mieć nawet dziesięć - byle byś dał radę ;)

    raczej mało realnie wykonalne, żeby mieć w 10 firmach 1/10 etatu
    (przyrównanie do etatu ze względu na KP)

    pzdr
    gro

  • 4. Data: 2005-06-23 18:46:58
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > raczej mało realnie wykonalne, żeby mieć w 10 firmach 1/10 etatu
    > (przyrównanie do etatu ze względu na KP)

    A dlaczego przyrownujesz do jednego etatu a nie np dwoch? KP nie stanowi ze
    masz miec jeden etat.

    Dan

  • 5. Data: 2005-06-23 20:08:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gromax wrote:

    > raczej mało realnie wykonalne, żeby mieć w 10 firmach 1/10 etatu
    > (przyrównanie do etatu ze względu na KP)

    może mieć po całym etacie w 10 firmach, jak tylko mu się uda.

  • 6. Data: 2005-06-24 05:58:49
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 23 cze o godzinie 22:08, na pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo, witek
    napisał(a):

    > może mieć po całym etacie w 10 firmach, jak tylko mu się uda.

    ROTFL
    10 'prac' x 8 godzin = 80 godzin dziennie.

    Ja byłem święcie przekonany że doba ma tylko i aż 24 godziny - widocznie
    byłem w błędzie....

    MSPANC

    --
    Herbi
    24-06-2005 07:58:32

  • 7. Data: 2005-06-24 06:00:22
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Fri, 24 Jun 2005 07:58:49 +0200, Herbi <x...@a...pl> napisał:

    > ROTFL
    > 10 'prac' x 8 godzin = 80 godzin dziennie.
    >
    > Ja byłem święcie przekonany że doba ma tylko i aż 24 godziny - widocznie
    > byłem w błędzie....

    A skąd Ci się wzięło te 8 godzin?

    --
    Ludzie się czasami mylą. Inni ludzie. A ci, którzy się ze mną zgadzają,
    nie muszą się niczego obawiać. :] <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>

  • 8. Data: 2005-06-24 06:15:58
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Ja byłem święcie przekonany że doba ma tylko i aż 24 godziny - widocznie
    > byłem w błędzie....

    W czasach pańszczyzny to było możliwe chłop musiał np pracować u swojego
    pana 8 dni w tygodniu i wtedy pracował 7 dni a jeden dzień musiał odrobić
    ktoś z rodziny dzieci, żona

    Tomek

  • 9. Data: 2005-06-24 06:19:55
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 24 cze o godzinie 08:00, na pl.soc.prawo, Tomasz Płókarz napisał(a):

    > A skąd Ci się wzięło te 8 godzin?

    Z KP
    Tydzień pracy trwa tam 40 godzin, chyba że specyfika zakładu pracy stanowi
    iż jest układ zmianowy, albo pracuje się tak jak np. straż pożarna 24/48
    itp.

    --
    Herbi
    24-06-2005 08:19:54

  • 10. Data: 2005-06-24 07:01:10
    Temat: Odp: Dwie prace w tym samym czasie
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > iż jest układ zmianowy, albo pracuje się tak jak np. straż pożarna 24/48

    W ramach uprzywilejowania pracownika w stosunku do przepisow KP, pracodawca
    moze skrócić mu dobowa norme czasu pracy. Bledem jest (przy rozwazaniach
    teoretycznych) odnoszenie wszystkiego do jednego etatu liczonego jako 8
    godzin/dobe. W tej teoretycznej sytuacji prawo dopuszcza nawet 10 pelnych
    etatow.

    Dan