  • 1. Data: 2005-06-23 14:42:31
    Temat: kopia dowodu
    Od: "GD" <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam problemik... dostałem paczkę, jednak czeka w Warszawie na oclenie.
    Jako, że nie mogę tam sam jechać, Fedex proponuje wysłać kserokopię dowodu
    osobistego + upoważnienie.

    Czy taką kopię dowodu można później wykorzystać do np. wzięcia kredytu
    lub innych niecnych celów?

    pzdr. GD

  • 2. Data: 2005-06-23 14:55:44
    Temat: Re: kopia dowodu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    GD wrote:

    > Czy taką kopię dowodu można później wykorzystać do np. wzięcia kredytu
    > lub innych niecnych celów?

    nie, bo na ksero pozyczek nie dają.

  • 3. Data: 2005-06-23 15:44:26
    Od: maHo <m...@p...net>

    witek wrote:

    > nie, bo na ksero pozyczek nie dają.

    ale gdzieniegdzie by już się dało kogoś zameldować w mieszkaniu
    posiadacza dowodu.

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-06-23 16:14:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    maHo wrote:

    > ale gdzieniegdzie by już się dało kogoś zameldować w mieszkaniu
    > posiadacza dowodu.

    no i co?
    tak samo go szybko wymeldujesz przy okazji składając wniosek do
    prokuraty o składanie fałszywych oświadczeń.
    Przecież jak ta osoba ci się zameldowała, to raczej nie duch święty,
    tylko na podstawie jakiegoś innego dokumentu i zapewne jakieś
    sfałszowanej umowy np wynajęcia mieszkania.
    Namierzenie tej drugiej osoby raczej nie będzie problemu.
    Co najwyżej jak się ktoś nauczy twoich danych na pamięć to dostaniesz
    wezwanie z pkp, albo mzk , że masz zapłacić za przejazd bez ważnego biletu,
    ale to też już było tu przerabiane.
    Po za tym nie wysyłasz tego ksera zółwiem z kartką naklejoną na wierzchu
    tak aby każdy mógł sobie poczytać, tylko w konkretne miejsce do
    konkretnej osoby.