  • 11. Data: 2005-06-24 07:08:57
    Temat: Re: Dwie prace w tym samym czasie
    Od: "ja :P" <s...@p...fm>

    Spoko. W naszym kraju można dosłownie wszystko.
    ja swojego czasu ( ok. 5 lat temu) dostałemwezwanie do odbycia zasadniczej
    służby wojskowej, a z pracy nnie zrezygnowałem. byłem w wojsku i w pracy na
    dyżurach :D.
    Wszystko da się pogodzić.
    Do tej pory ani wojsko sie nie dowiedziało, ani zakład pracy w którym do
    dziś pracuję.
    Pozdrawiam :DD

  • 12. Data: 2005-06-24 08:59:55
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Tomek wrote:

    > W czasach pańszczyzny to było możliwe chłop musiał np pracować u swojego
    > pana 8 dni w tygodniu i wtedy pracował 7 dni a jeden dzień musiał odrobić
    > ktoś z rodziny dzieci, żona

    z naciskiem na "żona"???

    --
    regent...
    (...)

  • 13. Data: 2005-06-24 12:22:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Herbi wrote:

    > Ja byłem święcie przekonany że doba ma tylko i aż 24 godziny - widocznie
    > byłem w błędzie....

    o mylisz się i to zdrowo.
    Jak pracowałem na 4 etaty.

  • 14. Data: 2005-06-25 17:06:52