  • 1. Data: 2005-06-23 13:50:01
    Temat: Pan od internetu i portfel
    Od: "Jimmy" <k...@n...wp.pl>

    Witam,sytuacja jest nastepujaca:

    Ponieważ nie działał net,moja dziewczyna zadzwoniła do providera od netu i
    przyjechał informatyk po jakimś czasie. Prosił, żeby pokazać płatność za
    neta. Dziewczyna miała ją w portfelu, więc przyniosła portfel, wyjęła i
    pokazała kwit i portfel położyła w pobliżu.Informatyk posadził ja przy
    kompie i kazal cos tam poklikac.
    Sytuacja dziala sie wczoraj, dzis rano dziewczyna zorientowala sie, ze nie
    ma portfela (nikt nie przychodzil, wychodzil itp od tego czasu)

    Co radzicie zrobić w tej sytuacji?

    Dzięki z góry za pomoc,
    Jimmy

  • 2. Data: 2005-06-23 14:07:28
    Temat: Re: Pan od internetu i portfel
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jimmy wrote:

    > Co radzicie zrobić w tej sytuacji?

    szukać dalej.

  • 3. Data: 2005-06-23 14:09:09
    Od: "Jimmy" <k...@n...wp.pl>

    > szukać dalej.

    dzieki za porade, ale portfela nie ma na 100% w domu.

  • 4. Data: 2005-06-23 14:19:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jimmy napisał(a):
    > dzieki za porade, ale portfela nie ma na 100% w domu.

    To może warto poszukać poza domem ? Nie wiem, nie znam się.

    Poza tym NTG => pl.poszukiwania lub pl.ktokolwiek.widzial

    MSPANC
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 5. Data: 2005-06-23 14:49:19
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > dzieki za porade, ale portfela nie ma na 100% w domu.

    Może zaprosić go raz jeszcze, położyć na stole czyste cd i powiedzieć, że ma się
    nagranie, że skubnął portfel:
    "Jak oddasz od ręki to jakoś się dogadamy, jeśli nie sprawa trafi na policję." ;-)
    Gorzej, jak nie wziął, bo będzie miał z Was kupę śmiechu (o ile ma poczucie humoru).

    Tomasz.

  • 6. Data: 2005-06-23 14:52:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jimmy wrote:

    > dzieki za porade, ale portfela nie ma na 100% w domu.

    i tak mu nic nie udowodnisz, wiec zostalo ci zacisnac zeby.

  • 7. Data: 2005-06-23 18:20:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jimmy" <k...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    Powiadomić policję.

  • 8. Data: 2005-06-24 09:42:03
    Od: "Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "Jimmy" <k...@n...wp.pl> wrote in message
    > Witam,sytuacja jest nastepujaca:

    [ciach]

    "Rozmawia dwoch kumpli:
    - Wiesz co? Nie przychodz juz wiecej do nas w gosci. Po Twojej ostatniej
    wizycie zginely nam pieniadze.
    - Chyba nie myslisz, ze to ja je wzialem?
    - Nie, nie, zaraz je pózniej z zona znalezlismy, ...ale mimo wszystko
    niesmak pozostal..." ;)

    A.