  • 11. Data: 2007-12-03 22:06:05
    Temat: Re: Dostałem szlabanem w głowe ...
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    On 3 Gru, 22:34, "pawelj" <pawel_jajko. antyspam ....@poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > Niech koniecznie oznakuje klapy od śmietnika bo ona też może się zamknąć jak
    > się ją podniesie.
    > Pasuje na ławkach do siadania namalować jakieś pasy odblaskowe na końcach,
    > żeby siadający widział że nie siada na ławkę.
    >
    > Zrób listę bo jeszcze dużo niebezpieczeństw czeka na Twoją żonę i na Ciebie
    > też.
    >
    > A tak całkiem serio mówiąc to na prawie się nie znam, ale ciut zdrowego
    > rozsądku mam i mam nadzieje że nasi kochani ustawodawcy jednak takimi
    > pierdołami się nie zajmują i że nie zrobi to nikt drugiej ameryki gdzie

    a masz swiadomosc ze staciles swoj czas ... piszac to co napisales ?

  • 12. Data: 2007-12-03 22:14:09
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    Dzieki ... w zasadzie to juz chyba norma: usnet schodzi na psy... albo
    umiejetnosc czytania ze zrozumieniem "ginie w narodzie" kilku z was
    poprostu stracilo swoj czas najpierw czytajac i nie rozumiejac co
    napisalem, a pozniej odpisujac.

    Jest oczywistym faktem ze moja luba dostala w leb bo nie patrzylo
    dookola, z tego samego powodu ginie na naszych drogach kilka osob.
    Problem jest to ze wokol nas pojawia sie coraz wiecej rzeczy na ktore
    trzeba zwracac uwage. A ze przezwyczajenie "boli" w takich sytuacjach
    no coz. bywa. Nie mam zamiaru sie pienic z zarzadca/wlascicielem
    budynku, chodzilo mi raczej o to zeby go jakos sklonic do zajecia sie
    problemem, obserwowalem dzis z balkonu przez chwile ten szlaba, wg,
    zarzadcy zamyka sie dokladnie 10sek. po przejechaniu pojazdu... z
    moich obserwacji wynika ze zamyka sie .. owsze ale losowo, od tych
    wspomnianych 10sek do 2 minut po przejechaniu ostatniego auta...
    reasumujac, jak szlaban stoi od minuty otwarty i sie nie zamyka to 95%
    z was potraktowala by go jako otwarty na "stale" tym bardziej jesli
    nie widzieliscie chwili w ktorej sie otwieral, inna sprawa ilu z was
    by pod nim przeszlo.. ale gdyby to mialo skrocic droge to jestem
    sklonny zalozyc ze ponad polowa by sie skusila.. Cos takiego wlasnie
    spotkalo moja luba, tylko ona przechodzac z ukosa, znacznie zwiekszyla
    prawdopodobienstwo trafienia ;)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-12-03 22:24:39
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Krasnal pisze:
    > Dzieki ... w zasadzie to juz chyba norma: usnet schodzi na psy...

    Nie, nie schodzi. Odpowiedzialo Ci 8 osob, wszystkie stwierdzily zebys
    se odpuscil, to powinno Ci zwyczajnie dac do myslenia. A Ty jednak dalej

    Tak jak ktos stwierdzil, faktycznie wygladasz na pieniacza. Tym samym
    proponuje abys zglosil sprawe do prokuratury. Moze dopiero obciazenie
    kosztami sadowymi za przegrana sprawe Cie czegos nauczy.

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 14. Data: 2007-12-03 23:48:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > nie dajmy się zwariować!
    > Czy inni muszą przewidywać wszystko co może się wydarzyć osobom trzecim
    > ????
    > Funkcjonując na co dzień nalezy mieć oczy dookoła głowy i zdroworozsądkowo
    > podchodzić do wszystkiego co może się wydarzyć. W przypadku szlabanu nikt
    > mnie nie przekona, że nie da się przewidzieć iż szlaban się zamknie.

    IMHO to zależy jak ten szlaban się zamknął. Bo jeżeli normalnie, jak
    zazwyczaj szlabany się zamykają, to rzeczywiście Krasnal ciutkę pieniaczy.

    Ale jeżeli szlaban był lekko popsuty (albo ten model tak ma) i zamyka się
    jak gilotyna?

    p. m.

  • 15. Data: 2007-12-04 01:54:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 03 grudzień 2007 21:12
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1mr9xor1cv64y$.ao5wc4cwkveo.dlg@40tude.net>):

    > W przypadku szlabanu nikt
    > mnie nie przekona, że nie da się przewidzieć iż szlaban się zamknie.

    W związku z tym co? Od dzisiaj nie przejeżdżamy przez przejazdy itp? Bo w
    każdej chwili może się zamknąć na nas? wydaje mi się, że idea szlabanów
    jest taka, żeby jednak operator nie zabijał nimi nikogo. A to, że można
    przewidzieć co oznacza? Że czy zamknięty czy otwarty to stoimy przed i nie
    przejeżdżamy/przechodzimy?
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 16. Data: 2007-12-04 07:13:52
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Tue, 04 Dec 2007 02:54:39 +0100, Tristan napisał(a):

    > Że czy zamknięty czy otwarty to stoimy przed i nie
    > przejeżdżamy/przechodzimy?

    nalezy mieć wkalkulowane ryzyko codziennego funkcjonowania i asekurować
    się, przewidywać np.:
    1) że drzwi mogą przytrzasnąć... (recepta: asekurować drzwi, aby
    przynajmniej próbować je złapać, gdyby chciały przytrzasnąć)
    2) że szlaban może opaść bezwladnie (recepta: przechodzić jak najbliżej
    mechanizmu sterującego i asekurować szlaban ręką lub ominąć szlaban)
    3) nie chodzić po kałużach, bo pod kałużą może być większa dziura, nawet
    jesli od 10 lat chodzimy tą drogą niezaleźnie od pogody
    4) że jakiś wariat wjedzie w przystanek (recepta: nie stać przy krawędzi
    jezdni, a trochę dalej... zawsze to ułamek sekundy więcej na ewakuację)

    i wiele wiele wiele innych...

    niestety nie mamy wpływu na to, ze samolot się może popsuć i pilot nie
    wyląduje awaryjnie (to dla tych, którzy często latają służbowo i prywatnie,
    ale nalezy się pocieszać, że liczba psujących się samolotów nie jest duża

    nie mamy wpływu na to, że jakiś obywatel w imię wyższych nieznanych nam
    celów postanowi zdetonować ładunek

    i jeszcze kilka innych

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 17. Data: 2007-12-04 07:22:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Mon, 3 Dec 2007 14:14:09 -0800 (PST), Krasnal napisał(a):

> [...]
    > sklonny zalozyc ze ponad polowa by sie skusila.. Cos takiego wlasnie
    > spotkalo moja luba, tylko ona przechodzac z ukosa, znacznie zwiekszyla

    Wspólnota przysknerzyła i zamontowali najtańszy model nie mysląc
    perspektywicznie.
    Są systemy szlabanowe, gdzie oprócz szlabanu jest jeszcze sygnalizator
    świetlny, szlaban się otwiera, światło zielone, samochód przejeżdża,
    światło zmienia się na czerwone, szlaban się zamyka.

    Wg tego co piszesz, to po prostu szlaban ma awarie i potrzebna jest
    interwencja magika od szlabanów, a swoją drogą, to niech zarządca sobie
    stanie na balkonie i poobserwuje lub razem stańcie.

  • 18. Data: 2007-12-04 07:23:03
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Nie bardzo wiem jak to ugryzc, nie specjalizuje sie w prawie, prosze o
    > jakies podpowiedzi, nazwy ustaw? itp.

    Zostań posłem.
    Doskonale byś pasował.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 19. Data: 2007-12-04 08:06:46
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > i wiele wiele wiele innych...

    np. przytrzymywac zebami autobus zeby nie odjechal zanim wsiadziemy!

    NMSP :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 20. Data: 2007-12-04 08:09:22
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > spotkalo moja luba, tylko ona przechodzac z ukosa, znacznie zwiekszyla
    > prawdopodobienstwo trafienia ;)

    postaw luba pod szlabanem i nagrajcie to na video,
    nastepnie wrzuccie na jutup. bedziecie slawni!