    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostałem szlabanem w głowe ...
    Date: Tue, 4 Dec 2007 08:22:02 +0100

    Dnia Mon, 3 Dec 2007 14:14:09 -0800 (PST), Krasnal napisał(a):

    > obserwowalem dzis z balkonu przez chwile ten szlaba, wg,
    > zarzadcy zamyka sie dokladnie 10sek. po przejechaniu pojazdu... z
    > moich obserwacji wynika ze zamyka sie .. owsze ale losowo, od tych
    > wspomnianych 10sek do 2 minut po przejechaniu ostatniego auta...
    > reasumujac, jak szlaban stoi od minuty otwarty i sie nie zamyka to 95%
    > z was potraktowala by go jako otwarty na "stale" tym bardziej jesli
    > nie widzieliscie chwili w ktorej sie otwieral, inna sprawa ilu z was
    > by pod nim przeszlo.. ale gdyby to mialo skrocic droge to jestem
> [...]

    Wspólnota przysknerzyła i zamontowali najtańszy model nie mysląc
    perspektywicznie.
    Są systemy szlabanowe, gdzie oprócz szlabanu jest jeszcze sygnalizator
    świetlny, szlaban się otwiera, światło zielone, samochód przejeżdża,
    światło zmienia się na czerwone, szlaban się zamyka.

    Wg tego co piszesz, to po prostu szlaban ma awarie i potrzebna jest
    interwencja magika od szlabanów, a swoją drogą, to niech zarządca sobie
    stanie na balkonie i poobserwuje lub razem stańcie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net