  • 1. Data: 2007-12-03 10:50:31
    Temat: nNaprawa gwarancyjna będzie trwać do śmierci?
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Witam ponownie
    oddałem miesiąc temu pamięć pen drive (jeszcze na gwarancji jak mnie
    powiadomił pracownik serwisu Mediamarkt) i właśnie po moim tel. dziś-
    odpowiedział, że nie wie co się dzieje i kiedy będzie coś wiadomo, a na
    pytanie czy jest jakiś termin prawny takiej reklamacji, powiedział, że nie
    ma - czyli czekać w nadziei do śmierci - na takie maleństwa nie dają
    papierowej gwarancji a szkoda
    i co robić?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-03 10:53:27
    Temat: Re: nNaprawa gwarancyjna będzie trwać do śmierci?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    masza pisze:
> [...]
    > pytanie czy jest jakiś termin prawny takiej reklamacji, powiedział, że nie
    > ma - czyli czekać w nadziei do śmierci - na takie maleństwa nie dają

    Mogłeś reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową - termin
    odpowiedzi wynosi wtedy 14 dni. Skoro jednak reklamowałeś na podstawie
    gwarancji, to obowiązują zasady z gwarancji. Nie było warunków? No to
    nie masz się na co powołać. Na przyszłość nie reklamuj na podstawie
    gwarancji, skoro nie znasz jej warunków.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-12-03 17:12:08
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > masz się na co powołać. Na przyszłość nie reklamuj na podstawie gwarancji,

    Jesli nie było warunków gwarancji, w szczególnosci wymienionych obowiazków
    gwaranta, to
    po prostu *nie była gwarancja*. Art. 13.1. ustawy o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej... "Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które
    nie kształtuje obowiązków gwaranta."

    A zatem z jakiego tytułu była reklamacja?