  • Data: 2008-05-28 08:00:18
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał

    > Taaa bo jednak lepiej zaplacic nadgodziny pielegniarce za prace
    > niezwiazana z charakterem jej pracy. Bo komu wpadnie do głowy
    > zatrudnic na jeden dzien 4 pracowników tymczasowych
    > wyspecjalizowanych w noszeniu ciezkich rzeczy.

    I po sobie też nie sprzątnie bo nie jest sprzątaczką.
    Potknie się o własne gówno ale nie sprzątnie bo nie ma tego
    w obowiązkach.
    Dzięki temu instytucje obrastają w tuziny słabo wykorzystanych
    pracowników bo jeden jest tylko od koszenia trawy a drugi tylko
    od odśnieżania chodników. I przez pół roku każdy z nich się obija.
    Elektryk, który akurat nie ma żadnej żarówki do wymienienia,
    okien nie może umyć bo to dla niego ujma.

    Tu mówimy o pracy incydentalnej, nie wymagającej żadnych
    kwalifikacji. Zatrudnienie ekstra fachowców do przenoszenia
    papierków na pewno jest trudniejsze organizacyjnie i droższe.