  • 101. Data: 2011-09-08 13:49:18
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-08 12:21, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > W innym - swistak, ebay i pewnie jeszcze coś by się znalazło.

    buahahaha

    P.
    --
    z magazynem</a>

  • 102. Data: 2011-09-08 13:52:51
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-08 12:24, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > To teraz policz potencjalne straty jak nic nie sprzedasz. Ja np.
    > kupowałem praktycznie tylko u tych sprzedawców, którzy akceptowali kartę.
    > Płacę z allegro - to tylko dwa dni oczekiwania, wyślij komuś towar za
    > pobraniem, to na pieniądze i ze 2 tygodnie poczekasz.

    tylko ze wtedy to jego wybor, jak pza bylo dobrowolne takze
    udostepnialem, moglem tez poprisic na aukcji tych ktorym to jest
    obojetne o wplate na konto, kurestwo obecnej sytuacji polega na tym, ze
    jest przymus, zabronione jest jakiekolwiek podwazanie genialnosci pza na
    aukcji i przetrzymuja kase na koncie.
    To tak jakbys otworzyl sklep w galerii, pewnego dnia wlasciciel w Twoim
    boxie postawil by stanowisko kasowe wprowadzajac platnosci galerii
    przechodzace przez wlasne konta, gdzies tam malym druczkiem przy kasie
    napisal by ze gotowka mozesz zaplacic takze u sprzedawcy a na kasie
    ogromnymi literami platnosc w gotowce tutaj, a same pieniadze
    przekazywal sprzedawcy po (do) 3 dniach roboczych

    P.
    --
    z magazynem</a>

  • 103. Data: 2011-09-08 13:54:30
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-08 12:45, Kris pisze:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" napisał w wiadomości grup

    > Nawet nie dwa dni. Kupujący dokonuje płatności PzA sprzedający na drugi
    > dzień rano ma kase na swoim koncie bankowym.
    > A gdyby kupujący zapłacił zwykłym przelewem z innego banku to kasa
    > mogłaby być na koncie sprzedawcy np dopiero na drugi dzień po południowa
    > sesją

    wez ty sie nie odzywaj z punktu widzenia sprzeadwcy, ustalilismy juz na
    grupie allegro spory czas temu ze sprzedajesz tak zadko ze nie bardzo
    masz prawo oceniac jak system dziala.
    Przez ostatnie dwa miesiace o jeden dzien wydluzyli przelewanie kasy.
    To oczywiscie zaobserwowales, najlepsze jak ktos kupu w nocy w piatek (z
    czwartku na piatek), kase masz poznym popoludniem w poniedzialek

    P.

  • 104. Data: 2011-09-08 13:55:15
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > A gdyby kupujący zapłacił zwykłym przelewem z innego banku to kasa
    > mogłaby być na koncie sprzedawcy np dopiero na drugi dzień po południowa

    Jakbys nie zauwazylem z PZA wyplayta idzie ZWYKLYM eliksirem, tyle ze
    wychodzi wtedy jak dobe pozniej allegro raczy przelew wypuscic

  • 105. Data: 2011-09-08 13:59:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-08 15:54, Pendrive pisze:

> [...]
    > To oczywiscie zaobserwowales, najlepsze jak ktos kupu w nocy w piatek (z
    > czwartku na piatek), kase masz poznym popoludniem w poniedzialek

    Możesz się napić melisy i spróbować po polsku to napisać?

    --
    spp

  • 106. Data: 2011-09-08 15:42:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > To oczywiscie zaobserwowales, najlepsze jak ktos kupu w nocy w piatek (z
    > czwartku na piatek), kase masz poznym popoludniem w poniedzialek

    A jak kupię w piątek, a "kasę" wyślę w poniedziałek choćby i przelewem,
    to kiedy będziesz ją miał? Każdy normalny sprzedawca woli towar sprzedać i
    pieniądze mieć po 3 dniach, niż nie sprzedać.
    Myślisz, że podmioty bezpośrednio rozliczające sprzedaż "karcianą" (bez
    pośrednictwa allegro) mają pieniądze tego samego dnia?

    PS. podajcie może swoje nazwy użytkowników, to pozostali zainteresowani
    odhaczą sobie w ustawieniach allegro, których sprzedających ignorować. Nie
    będziemy wam płacić "płatnościami allegro" i będziecie mieć święty spokój i
    w ogóle spokój ducha, że allegro na Was nie zarabia.

  • 107. Data: 2011-09-08 16:29:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-08 17:42:38 +0200, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> said:

    > PS. podajcie może swoje nazwy użytkowników, to pozostali zainteresowani
    > odhaczą sobie w ustawieniach allegro, których sprzedających ignorować

    Allegro nie zgadza się na takie eliminowanie możliwości padnięcia
    ofiarą oszusta czy idioty.
    Wolą prowizję...

    (o ile działają, bo dzisiaj akurat nie ;>)

    --
    Bydlę

  • 108. Data: 2011-09-08 22:04:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Sep 2011, Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał

    [...]
    > PS. podajcie może swoje nazwy użytkowników, to pozostali zainteresowani
    > odhaczą sobie w ustawieniach allegro, których sprzedających ignorować.

    Ale to nie ci użyszkodnicy którzy umieją czytać stanowią problem.
    Problem stanowią ci, którzy NIE stosują się do sugestii sprzedających :P

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2011-09-09 08:04:41
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-08 17:42, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > A jak kupię w piątek, a "kasę" wyślę w poniedziałek choćby i przelewem,
    > to kiedy będziesz ją miał?

    wczesniej niz wtedy gdy zaplaci w poneidzialek przez pza

    >Każdy normalny sprzedawca woli towar sprzedać
    > i pieniądze mieć po 3 dniach, niż nie sprzedać.

    czy w ktoryms miejscu twierdzilem inaczej, czy wobec tego ze jestem
    poniekad zmuszony korzystac z allegro nie mam prawa skomentowac
    kurewskich praktyk tego serwisu ?

    > Myślisz, że podmioty bezpośrednio rozliczające sprzedaż "karcianą" (bez
    > pośrednictwa allegro) mają pieniądze tego samego dnia?

    jest jedna zasadnicza roznica, oni dokonuja swiadomego wyboru,
    ja jak mialem wybor korzystalem z platnosci allegro i z pza, problem
    polega na tym, ze
    1. ZMUSZA SIE MNIE DO KORZYSTANIA
    2. SZTUCZNIE PRZETRZYMUJE SIE KASE (ostatnio dwukrotnie wydluzali o pół
    dnia dokonanie przelewu przez co obecnie nie otrzymuje kasy dnia
    nastepnego po dokonaniu zakupu, robia to malymi kroczkami az beda
    rzeczywiscie trzymac pelne 3 dni robocze)
    3. ZABRANIA SIE JAKIEGOKOLWIEK SKOMENTOWANIA PZA NA AUKCJI
    4. OSZUKUJE SIE KUPUJACEGO MANIPULUJAC NAZWA 'ZWYKLY PRZELEW' I
    OBRAZKIEM PRZELEWU PO DOKONANIU ZAKUPU przez co wiekszosc kupujacych
    ktorzy nie sa sprzedwcami znajacymi pza chcac dokonac platnosci
    bezposrednio na moj rachunek,. placa zwyklym eliksirem na rachunek payu

> [...]
    > Nie będziemy wam płacić "płatnościami allegro" i będziecie mieć święty
    > spokój i w ogóle spokój ducha, że allegro na Was nie zarabia.

    i co nie kupisz u mnie bo mi sie pza nie podoba?

  • 110. Data: 2011-09-09 08:06:34
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > A gdyby kupujący zapłacił zwykłym przelewem z innego banku to kasa
    > mogłaby być na koncie sprzedawcy np dopiero na drugi dzień po południowa

    a najdziwniejsze jest to ze udzielasz zawsze sie przy watkach
    dotyczacych pza, i najdziwniejsze jest to ze nawet na tych grupach na
    ktorych sie zwykle nie udzielasz