  • 91. Data: 2011-09-07 19:01:01
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Ale masz jakieś wsparcie np. w postaci cennika dla sprzedających, ze
    > strony allegro?

    Policz potencjalne zyski na lokacie z kapitalizacją dzienną. A można mieć to
    w towarze z którego jest więcej.

  • 92. Data: 2011-09-07 19:10:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Przecież możesz organizować sobie sprzedaż bez pośrednictwa allegro.

    W jakim systemie aukcyjnym ?

  • 93. Data: 2011-09-07 19:39:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > No złotówka to nie jest działalnośc zarobkowa :). A nie czepiając się
    > słówek - zarobek to to nie jest, chyba że moim celem było zarobienie na
    > tej książce ale nie wyszło (czyli np. kupiłem w antykwariacie za 5zł,
    > liczyłem że pójdzie za 6zł a poszło nieco niżej).

    Książka ... do czytania jest a nie do sprzedawania.

  • 94. Data: 2011-09-07 20:09:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Sep 2011, mvoicem wrote:

    (zawodowy/zarobkowy)
    > Jeżeli akurat jakiś sędzia się przejmie przytoczonym komentarzem, bądź ma
    > zbieżny z nim pogląd - to zarobkowość ma tu wiele do gadania.

    Cóż, wtedy pozwanemu pozostanie albo się poddać albo "w imieniu
    narodu" :> walczyć przynajmniej o wyjaśnienie sprawy "wyżej".

    > Tyle że nie zgodzę się że np. sprzedaż elementów majątku (dawno temu
    > nabytych, odziedziczonych, generalnie używanych i już niepotrzebnych) jest
    > działalnością zarobkową.

    Ha, a tu dla odmiany ja się z Tobą nie zgodzę - IMO sprzedający
    rzecz używaną i niepotrzebną ma obowiązek wystawienia rachunku
    (oczywiście wyłącznie na żądanie), z okazji "zarobkowości" właśnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 95. Data: 2011-09-08 07:58:33
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-07 12:10, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli sprzedaż "zaczęła" spadać o 100%, to znaczy że nie sprzedałeś nic.
    > Ciężko o takiej sytuacji napisać "zaczęła". Czy może jednak miałeś co
    > innego na myśli?

    COdziennie szło po kilka sztuk i nagle przez 3,4 dni zero sprzedazy,
    zero telefonow i to samo u innych sprzedawcow.

    cos popieprzyli w allegro i byla zerowa ogladalnosc (zapodałem to na
    forum allegro i kilka osob potwierdzilo to samo u siebie) , sytuacja sie
    powtarzala az wkoncu stwierdzilem ze opieranie sie na allegro jest bezsensu.

  • 96. Data: 2011-09-08 08:08:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Sep 2011, Pendrive wrote:

    > cos popieprzyli w allegro i byla zerowa ogladalnosc (zapodałem to na forum
    > allegro i kilka osob potwierdzilo to samo u siebie)

    Offtopicznie z pozycji klienta potwierdzam, że kilkakrotnie obserwowałem
    przypadki ofert-miraży, które np. dawały się odszukać, ale nie było ich
    na liście (na której powinny być *wszystkie* oferty).

    pzdr, Gotfryd

  • 97. Data: 2011-09-08 10:21:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > W jakim systemie aukcyjnym ?

    W innym - swistak, ebay i pewnie jeszcze coś by się znalazło.

  • 98. Data: 2011-09-08 10:24:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Policz potencjalne zyski na lokacie z kapitalizacją dzienną. A można
    > mieć to w towarze z którego jest więcej.

    To teraz policz potencjalne straty jak nic nie sprzedasz. Ja np.
    kupowałem praktycznie tylko u tych sprzedawców, którzy akceptowali kartę.
    Płacę z allegro - to tylko dwa dni oczekiwania, wyślij komuś towar za
    pobraniem, to na pieniądze i ze 2 tygodnie poczekasz.

  • 99. Data: 2011-09-08 10:45:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" napisał w wiadomości grup

    > To teraz policz potencjalne straty jak nic nie sprzedasz. Ja np.
    > kupowałem praktycznie tylko u tych sprzedawców, którzy akceptowali kartę.
    >Płacę z allegro - to tylko dwa dni oczekiwania,

    Nawet nie dwa dni. Kupujący dokonuje płatności PzA sprzedający na drugi
    dzień rano ma kase na swoim koncie bankowym.
    A gdyby kupujący zapłacił zwykłym przelewem z innego banku to kasa mogłaby
    być na koncie sprzedawcy np dopiero na drugi dzień po południowa sesją

    > wyślij komuś towar za pobraniem, to na pieniądze i ze 2 tygodnie
    > poczekasz.

    Dokładnie

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 100. Data: 2011-09-08 10:49:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    >Policz potencjalne zyski na lokacie z kapitalizacją dzienną. A można mieć
    >to w towarze z którego jest więcej.

    Policzmy. Oprocentowanie środków na avista przyjmijmy 5% w skali roku
    Czyli dziennie 0,014%
    Czyli na 1000 zł "przetrzymanym" 1 dzień tracisz całe 14gr.
    Na 10 000 zł "tracisz" 1,4zł.
    Można za to sporo towaru mieć;))))

    -- Pozdrawiam

    Kris