  • 11. Data: 2013-08-24 18:01:02
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok publiczny.
    > Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

    Anteny sat. to już nie szpecą?

  • 12. Data: 2013-08-24 18:21:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-24 18:01, Użytkownik qwerty napisał:

    > Anteny sat. to już nie szpecą?

    U naszych zachodnich sąsiadów nie szpecą.
    Tam nawet antenę na balkonie musisz zamaskować, na ścianie czy
    na dachu nie powiesisz, ale dlaczego maskowanie już nie szpeci
    to nawet oni nie potrafią wytłumaczyć.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-08-24 19:47:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.08.2013 13:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pojedź do włoch. Tam suszą nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

    Ja wiem czy obcykani w pięknie? Nie byłem nigdy osobiście, ale sądząc po
    pewnych migawkach kulturalnych czy fabularnych to jednak tam dość
    chaotycznie żyją.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2013-08-24 19:50:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.08.2013 15:50, Chocobo pisze:

    > Niestety w miastach jest w zasadzie tylko to. No i znaczna część
    > społeczeństwa to biedota, tym bardzie dziwi, że komuś to przeszkadza.

    A biedota nie może mieć estetycznych ciągotek? Jak już ktoś musi
    mieszkać w bunkrze na blokowisku, to nie znaczy że od razu to ma być
    getto. Mówię z czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na
    balkonie z braku pomysłu jak inaczej.

    > U mnie mniej więcej jak u ciebie, ale przyznam, że nie za bardzo widzę
    > inne zastosowanie dla tego typu obiektów.

    Dla balkonów? Ja miałem kiedyś nawet dywan na balkonie :D Balkon to taka
    namiastka kawałka przestrzeni życiowej w bunkrze. Teraz niestety mam
    ciągle tam suszarki, bo przy dzieciach to pranie jest na okrągło.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2013-08-24 21:23:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A biedota nie może mieć estetycznych ciągotek?

    Może. Nie ma jednak wyboru.
    Dla biedoty 100 lat temu budowano familoki, w których
    był strych (śl. "góra"), zwyczajowo przeznaczana na suszenie
    prania właśnie.
    Primo obcy ma tam trudny dostęp, secundo tam jest łatwo
    o przewiew i nie ma otoczenia wodami gruntowymi :>
    Ładowanie "suszarni" do piwnicy to średni pomysł ze średnimi
    skutkami, w wyniku czego mieszkańcy średnio z tego korzystają
    - i nie dziwota.
    W efekcie suszarnie się "zagospodarowuje" i jedynym sensownym
    miejscem do suszenia staje się... balkon.

    > czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na balkonie z braku
    > pomysłu jak inaczej.

    No właśnie.

    > Dla balkonów?

    Dla suszarni.
    Przecież to oczywiste - w blokach są one umieszczane
    najczęściej w piwnicach. Logic error ze strony architekta
    (również miejskiego, dopuszczającego projekty ze względu
    na "wymogi miejscowe" i inne takie), który ma głupie
    wymagania odnośnie różnych wizji artystycznych :>
    a nie wpada na to, że braki użytkowe WYMUSZĄ degenerację
    "estetyki".

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2013-08-24 22:52:19
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Chocobo" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno
    > nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

    > Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

    Raczej jak się człowiek od 8 pokoleń ze wsi zerwał to trzyma na balkonie
    gacie i łachy. To nie Neapol. Człowiek ze wsi wyjedzie, wieś z człowieka
    nigdy.

  • 17. Data: 2013-08-25 00:16:13
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-08-24 16:55, animka pisze:

    > Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.

    Sprawdzał, jest ok.

    > Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie.

    Na balkonie wysycha.

    > Trzeba w takim razie kupić pralkę z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

    Nie zapominajmy, że mówimy o biedocie, nie stać mnie.

    > Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok
    > publiczny.

    Niech się wstydzi ten co widzi :)

    > Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

    A to ja mogę, bo mój blok jest ostatni w mieście i widok mam na parking
    (przesłonięty drzewami) :)

    Marcin

  • 18. Data: 2013-08-25 00:17:50
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-08-24 22:52, Kriss pisze:
    > Człowiek ze wsi wyjedzie, wieś z człowieka
    > nigdy.

    Paczpan, w życiu nie mieszkałem na wsi. Jakieś inne ludowe mądrości
    jeszcze? A lepiej może jakieś mądre sugestie, bo krytykować bez sensu to
    każdy potrafi?

    Marcin

  • 19. Data: 2013-08-25 00:21:59
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pojedź do włoch. Tam suszą nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

    susza gdziekolwiek i jak leci bielizna czy sukienka jeden ciuch nawet w
    wenecji
    ale to nie przedmiot sprawy, oni maja jak, a ja?

  • 20. Data: 2013-08-25 00:28:19
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Anteny sat. to już nie szpecą?

    a tu nie chodzi o to, ale czy kto czyta co napisalem
    czy urzadzecie sobie pogaduchy co wieszaja na balkonach?

    wspolnota kazala:
    - sciagnac antente tzn przeniesc ja na balkon, nie zrobilem tego
    - pozniej balkony zwalili w dol
    - pozniej przed koncem kladzenia stropianu robotnicy zdemntowali mi antene
    samowolnie na rozkaz zarzadu
    - teraz jestem baz SAT czyli dekodera HD z nagrywaniem i o 70%lepsza
    jakoscia niz z tej kablowki gdzie mam jakies 54kanaly
    w swojej sat mialem odbior z 2 satelit NC+ hotbird i astra
    - nie mamy gdzie suszyc to kolejna
    - halas to nastepne
    - uciazliwosc itp

    co dalej ? z sat i suszeniem?