  • 1. Data: 2013-08-24 01:38:57
    Temat: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    od ponad miesiaca mam remont bloku mieszkalnego

    niekompetentena spoldzielnia kazala sciagnac antene satelitarna z elewacji
    na czesc nalezaca do lokatorow czyli balkon, po czym te balkonu zostaly tez
    zdemenotwane bez wylewki :-)

    jednoczesnie ja jako lokator trace dostep do uslug SAT, i do przestrzeni
    balkonowej z ktorej kozystalismy
    do suszenia ubran...

    fakt wspolnota podjela remont, ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym okresie
    czasu, zwlaszcza kiedy jest
    sie po nocce sa uciazliwe, drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w wieku
    50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

    czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej
    jakosci kablowke mozna sie domagac
    rekompensaty za F-vat za usluge? co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
    kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
    co z uciazliwym halasem?

  • 2. Data: 2013-08-24 02:28:28
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:
    > fakt wspolnota podjela remont

    niech wspolnota zmieni decyzje

  • 3. Data: 2013-08-24 02:49:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 01:38, Tomek pisze:
> [...]
    > 50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku
    >
    > czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej

    Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

    co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
    > kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
    > co z uciazliwym halasem?

    Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z
    administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach.
    Chyba, że masz taki balkon, że nic z ulicy na mim nie widać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-08-24 10:20:03
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-08-24 02:49, animka pisze:

    > Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z

    U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno
    nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

    > administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to obciach.

    Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

    Marcin

  • 5. Data: 2013-08-24 10:28:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.08.2013 10:20, Chocobo pisze:

    > U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno
    > nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

    No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

    > Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

    W pewnym stopniu animka ma rację. Sam mieszkam w bunkrze dla biedoty i
    sam suszę pranie na balkonie, bo co mi pozostało (choć zakryłem przerwy
    w balustradzie i nie wieszam prania wysoko, a stawiam suszarkę, która
    jest poniżej balustrady), ale to fakt -- polskie bunkrowiska wyglądają
    syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo zrobią składowiska
    rowerów itp.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-08-24 13:00:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Aug 2013, animka wrote:

    > Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.

    Jesteś pewna, że odpowiadasz na właściwe pytanie?
    Co prawda to prawda, Tomek był łaskaw wyrazić się nieściśle, ale
    IMO w dwuznaczności pytania chyba przebija jednak "chęć korzystania"
    a nie "chęć rezygnacji".
    Inaczej mówiąc, pyta o *rekompensatę* za *inną* usługę.

    Żeby mu dopłacali tak, aby mógł korzystać z TV "tak jakby miał
    antenę" (którą to miał poprzednio i korzystał).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-08-24 13:12:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > polskie bunkrowiska wyglądają syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo
    > zrobią składowiska rowerów itp.

    Pojedź do włoch. Tam suszą nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

  • 8. Data: 2013-08-24 15:27:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Aug 2013, qwerty wrote:

    > Pojedź do włoch. Tam suszą nawet w oknie (a tacy obcykani w pięknie).

    Widocznie odreagowują, ale nie będę rozstrzygał czy jajko czy kura ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-08-24 15:50:30
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    > No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

    Niestety w miastach jest w zasadzie tylko to. No i znaczna część
    społeczeństwa to biedota, tym bardzie dziwi, że komuś to przeszkadza.

    > ale to fakt -- polskie bunkrowiska wyglądają
    > syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo zrobią składowiska
    > rowerów itp.

    U mnie mniej więcej jak u ciebie, ale przyznam, że nie za bardzo widzę
    inne zastosowanie dla tego typu obiektów.

    Marcin

  • 10. Data: 2013-08-24 16:55:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 10:20, Chocobo pisze:

    > U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno
    > nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

    Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.
    Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie. Trzeba w takim razie kupić pralkę
    z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

    > Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

    Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok
    publiczny.
    Chodzi o estetykę osiedla, miasta.

    --
    animka