  • 1. Data: 2013-08-23 08:31:31
    Temat: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Cześć,

    od pewnego czasu Google coraz ostrzej promuje swoją aplikację Hangouts.
    Nie chcę jej, a jednak co jakiś czas (ostatnio już prawie codziennie),
    przychodzi powiadomienie, że ona jest i żeby się zgodzić na instalację.
    Podobno nie ma sposobu technicznego na zablokowanie tej nachalności.

    Czy takie działanie Google jest zgodne z prawem? Choć pewnie jak nie,
    to i tak się nie da zmusić Google do zaprzestania wciskania swojej
    ,,super'' aplikacji, której nie chcę :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2013-08-23 10:32:53
    Temat: Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-23 08:31, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> [...]
    >
    > Czy takie działanie Google jest zgodne z prawem? Choć pewnie jak nie,
    > to i tak się nie da zmusić Google do zaprzestania wciskania swojej

    Do mnie nie przychodzi, zgodziłeś się w jakimś momencie na otrzymywanie
    takich ofert więc przychodzą. Zmieniłeś zdanie to skończ współpracę z tą
    firmą.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-08-23 11:32:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.08.2013 10:32, RadoslawF pisze:
    > Do mnie nie przychodzi, zgodziłeś się w jakimś momencie na otrzymywanie
    > takich ofert więc przychodzą.

    A masz telefon z Androidem?

    >Zmieniłeś zdanie to skończ współpracę z tą
    > firmą.

    Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2013-08-23 12:35:08
    Temat: [NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: m <m...@g...com>

    > A masz telefon z Androidem?

    > Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

    To zainstaluj sobie jakiegoś moda (np. Cyanogenmod) bez instalowania
    Google Apps. Prawdopodobnie nie będzie cię molestował. Ale nie będziesz
    też miał ichniejszego sklepiku z aplikacjami.

    p. m.

  • 5. Data: 2013-08-23 14:00:56
    Temat: Re: [NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.08.2013 12:35, m pisze:

    > To zainstaluj sobie jakiegoś moda (np. Cyanogenmod) bez instalowania
    > Google Apps. Prawdopodobnie nie będzie cię molestował. Ale nie będziesz
    > też miał ichniejszego sklepiku z aplikacjami.

    Nie, ja potrzebuję wielu aplikacji, dlatego mam Androida. Nie chcę tylko
    Hangoutsów, bo te są dla mnie maksymalnie bezużyteczne, a chcą
    odbierać/wysyłać esmesy w moim imieniu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-08-23 15:14:24
    Od: m <m...@g...com>

    > Nie, ja potrzebuję wielu aplikacji, dlatego mam Androida. Nie chcę tylko
    > Hangoutsów, bo te są dla mnie maksymalnie bezużyteczne, a chcą
    > odbierać/wysyłać esmesy w moim imieniu.

    Nie instaluj więc aplikacji Google. Są alternatywy dla ich sklepiku
    (marne dość, trzeba przyznać), aplikacje inne można instalować bez
    pośrednictwa googli.

    p. m.

  • 7. Data: 2013-08-23 15:38:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.08.2013 15:14, m pisze:
    > Nie instaluj więc aplikacji Google. Są alternatywy dla ich sklepiku
    > (marne dość, trzeba przyznać), aplikacje inne można instalować bez
    > pośrednictwa googli.

    bez sensu. Po pierwsze primo: Potrzebuję aplikacji Google, stąd wybór
    androida (np. Gmaila, np. Kalendarza). Po drugie primo: Hakerski system
    operacyjny będzie działał wujowo. Nie od dziś wiadomo, że sięganie po
    systemy inne niż producenta telefonu jest pomysłem dość
    niezrównoważonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam się naginać, bo oni
    mnie nękają? Nie lepiej jakby oni mnie nie nękali?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2013-08-23 16:01:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-23 15:38, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> [...]
    > niezrównoważonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam się naginać, bo oni
    > mnie nękają? Nie lepiej jakby oni mnie nie nękali?

    Bo albo zgadzasz się na ich warunki albo rezygnujesz z współpracy.
    Innych możliwości nie znam, ale jak znajdziesz to nie zapomnij
    o nich napisać.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-08-23 16:36:27
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 23-08-2013 16:01, RadoslawF pisze:

    > Bo albo zgadzasz się na ich warunki albo rezygnujesz z współpracy.
    > Innych możliwości nie znam, ale jak znajdziesz to nie zapomnij
    > o nich napisać.
    >

    > Pozdrawiam
    bardzo słusznie,
    dodam że jeśli nie chodzi koledze tylko o bicie piany to może
    zainstalować Titanum Backup i tam można wyłączyć co tylko się chce nie
    pozbawiając się innych dobrodziejstw od firmy Google,
    już dawno ww aplikacje mam wyłączona i w sklepie widnieje dziwny status
    'WŁĄCZ'

  • 10. Data: 2013-08-23 16:48:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Nie, ja potrzebuję wielu aplikacji, dlatego mam Androida. Nie chcę tylko
    > Hangoutsów, bo te są dla mnie maksymalnie bezużyteczne, a chcą
    > odbierać/wysyłać esmesy w moim imieniu.

    Ja mam CM7, wywaliłem Talka (nie dało się normalnie, trzeba było przez
    konsolę) i nic mi nie proponuje tego syfnego Hangouts.

    Ale to nie ta grupa...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/