  • 61. Data: 2003-03-18 06:02:26
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > Tobie chodzi o to jak powinno byc? Sek w tym, ze rzeczywistosc ma
    > zwyczaj omijac definicje...

    eh co ja bede dyskutowac, skoro Ty i buzdygan wiecie wszystko lepiej.
    W takim razie to bez sensu..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 62. Data: 2003-03-18 09:21:10
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    scream napisał:

    > eh co ja bede dyskutowac, skoro Ty i buzdygan wiecie wszystko lepiej.
    > W takim razie to bez sensu..

    Powiem Wam jedno ! Czytam Wasze wszystkie posty i podziwiam Scream'a za
    to że stara sie z taką cierpliwoscią wytłumaczyć Wam, że wielbłąd to
    nie koń z garbami (własna modyfikacja )Ale ciezko to wytłumaczyc komus
    kto nie widzial ani konia ani wielbłąda !
    Obecnie pracuje w branży o ktorej tu mowa i widze ,ze tylko Scream jest
    zorientowany w temacie ! Pewnie jest AdultMasterem ???!!!!
    Pozdro!

  • 63. Data: 2003-03-18 10:34:22
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Stefann wrote:
> [...]
    > nie koń z garbami (własna modyfikacja )Ale ciezko to wytłumaczyc komus
    > kto nie widzial ani konia ani wielbłąda !

    To zapodaj sobie tego "wielbłąda" podanego przez januszka.
    Zrobiłeś to?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 64. Data: 2003-03-18 10:47:31
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > pokaz mi gdzie kogos okradam albo zamknij sie!!

    Taaa... I zapewne ludzie, którzy mają po 500 złotych na miesiąc
    i dostają rachunki na kilka tysięcy robią to dobroczynnie
    dla takich jak Ty? Tak to widzisz?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 65. Data: 2003-03-18 10:55:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Mar 2003, scream wrote:

    >+ Użytkownik Elita.pl napisał:
    [...]
    >+ po raz czwarty, piąty lub szósty tłumacze Ci człowieku,

    Problem w tym, że argumenty jak dla mnie są hm... wątpliwe.
    Przeczytaj:
    [...]
    >+ pojąłeś? Nie ma możliwości aby przez 0700 działał zwykły internet!

    Techniczne są.

    >+ Jest to uregulowane rozporządzeniami TPSA,

    Z całą powagą dla rozporządzeń TPSA.

    >+ a pozatym ŻADEN operator by sie
    >+ nie podjął obsługiwania takiego czegoś, bo zaraz by stracił koncesje

    Aczkolwiek argument jest merytoryczny, to używanie bez opamiętania
    "żaden", "wszyscy", "nikt"[...] wywołuje u mnie odruch ostrożnościowy:
    "ten gość chyba chce cię naciągnąć" ;>

    >+ Posłuchaj k.... chociaz raz kogoś kto ma o tym
    >+ większe pojęcie niż Ty.

    Ww. argumenta niekoniecznie o tym świadczą ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 66. Data: 2003-03-18 11:22:22
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > To zapodaj sobie tego "wielbłąda" podanego przez januszka.
    > Zrobiłeś to?
    >
    > Arek

    Zapodałem sobie tego .....? i pierwsze co mi się nasuwa to niebywale małe
    liternictwo dotyczące warunków eksploatacji, które na dodatek można zobaczyć
    dopiero po naciśnięciu kilka razy przycisków przewijania w dolnym prawym
    rogu okna również niebywale małych. Takie ukrywanie - bo tak należy to
    określić - jest nieuczciwą praktyką gdyż powinno ono być umieszczone w
    całości, a nie ukryte pod czymś co normalni ludzie odbierają jako coś w
    rodzaju podpisu autorskiego.

    Stan_Z
    P.S mam wrażenie że zabawa wygląda tak jak wkładanie co 25 kl. filmu jednej
    kl. z reklamą. Po obejrzeniu całości powodowało to podświadomy odbiór
    całości przekazu reklamowego z bardzo silnym oddziaływaniem na zachowania
    konsumenta.

  • 67. Data: 2003-03-18 11:40:26
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Stefann napisał:
    > Obecnie pracuje w branży o ktorej tu mowa i widze ,ze tylko Scream jest
    > zorientowany w temacie ! Pewnie jest AdultMasterem ???!!!!

    jest.. i dzięki za słowa otuchy, bo normalnie opadam z sił jak czasem
    czytam niektóre posty :)

    również pozdrawiam

  • 68. Data: 2003-03-18 11:46:54
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Taaa... I zapewne ludzie, którzy mają po 500 złotych na miesiąc
    > i dostają rachunki na kilka tysięcy robią to dobroczynnie
    > dla takich jak Ty? Tak to widzisz?

    Zajmuje sie reklamowaniem konkretnej usługi ciołku, a nie okradaniem
    kogoś z gnatem przy skroni. Ja nikogo do niczego nie zmuszam. I nie
    sądze tez, żebyś mógł podawać sie za tysiące osób, które korzystają i sa
    zadowolone. A ilość ewentualnych reklamacji jest bardzo bliska zeru
    (mieści się w granicach błedu...) tak więc wg tych Twoich teorii
    praktycznie wszyscy "okradani" sobie odpuszczają nawet złożenie kwitka z
    reklamacją w TPSA... Nie sądzisz, że gdyby ktoś Cie okradł to
    zawiadomiłbyś odpowiednie organy/złożył reklamacje/starał sie wyjaśnić
    sprawe? Twoja teoria bierze w łeb w tym momencie..

  • 69. Data: 2003-03-18 12:36:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > czys Ty na glowe upadl? Wyludzania pieniedzy?
    > nie ma takiej możliwości!! Kiedy wreszcie ludzie to zrozumieją? Nawet
    > jak już ktoś w swojej nieuwadze zainstaluje dialer, to nie ma możliwości
    > nabicia parotysięcznego rachunku "przez przypadek"! To jest w pełni
    > świadome działanie użytkownika.

    Wstydzilby sie Pan tak gadac "jak Piekarski na mekach".

    Gdy programisci chca bym SWIADOMIE cos robil to znajduja na to
    dziesiatki sposobow. Moge panu podpowiedziec bardzo prosty,
    a Pana prosze by napisal KTORY z zamawiajacych dialerki zdecydowalby sie na
    taki
    sposob SPRAWDZENIA, ze klient jest swiadom swego dzialania...

    Przed polaczeniem wyskakuje okienko gdzie jest napisane...

    Platne storny Prosze wpisac KWOTE ktora decyduje sie Pani/Pan przeznaczyc
    na ich przgladanie.. 1 min kosztuje xx PLN.

    I po "wyzdzwonieniu" dialedrek rozlacza....

    Boguslaw

  • 70. Data: 2003-03-18 12:37:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:mej87v0er84sdddpnn8t9ok8s0e2f31euc@4ax.com...

    > Hmm... Trzeba byc bardzo uwaznym. W koncu dialerki sa latwe do
    > usuniecia a efekty ich dzialan praktycznie od razu widoczne. A
    > przeciez w ten sam sposob mozna zainstalowac takiemu "nieuwaznemu"
    > userowi praktycznie dowolna mine... Reszte sobie sam dopowiedz.
    >
    > januszek

    Bzdura....

    ostatnio odinstalowywalem dialerki uzytkownikom, ktorzy nie wiedzieli
    dlaczego
    komputer tak dziwnie sie zachowuje...

    Boguslaw