  • 71. Data: 2003-03-18 12:39:49
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b523ss$f3p$1@news.onet.pl...

    > gdyby łączyli sie z internetem to by tego nie było
    > muszą sie łączyć dialerem
    > chyba że ktoś siedzi bez opamiętania na 0202122 :)

    na 0-22... 10 godzin kosztuje mniej niz 70 PLN....
    ile to wyjdzie "w przeliczeniu a dialerek ?"

    Boguslaw

  • 72. Data: 2003-03-18 12:52:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Stefann" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Powiem Wam jedno ! Czytam Wasze wszystkie posty i podziwiam Scream'a za
    > to że stara sie z taką cierpliwoscią wytłumaczyć Wam, że wielbłąd to
    > nie koń z garbami (własna modyfikacja )Ale ciezko to wytłumaczyc komus
    > kto nie widzial ani konia ani wielbłąda !
    > Obecnie pracuje w branży o ktorej tu mowa i widze ,ze tylko Scream jest
    > zorientowany w temacie ! Pewnie jest AdultMasterem ???!!!!
    > Pozdro!

    Myli sie pan panie Stefanie.

    Dokladnie wiemu o czym mowa.

    O wykorzytaniu "niedostatecznej uwagi" do spwodowania polaczenia na 0-700

    w cywilizowanym siwiecie "wykorzstanie niedostatecznej uwagi"
    nazywa sie co najmniej naciaganiem, jesli nie ordynarnym oszustwem...

    Poza tym Panstwa za pomoca prawa CHRONIA KONSUMENTOW
    prezed "przedsiebiorcami" ktorzy wykorzystuja "niedostateczna uwage".
    W calym swieceie uznawane jest to za neetyczne...

    A ze trudno udowodnic SWIADOME DZIALANIE W CELU
    niekorzystnego rozporzadzenia swym mieniem wiec "sprytni"
    prawnicy i "sprytni" programisci robia - co robia.

    Ja bym sie ze wstydu spalil gdybym to robil - ale coz...

    Moge tylko zaproponowac zwrocenie sie do ustawodawcy by
    NAKAZAL TPSA zwrot niepobieranie pieniedzy
    gdy klient przekieruje polaczenie "przez klikniecie".

    Boguslaw.

  • 73. Data: 2003-03-18 12:58:10
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Przed polaczeniem wyskakuje okienko gdzie jest napisane...
    [ciah]

    i co jeszcze? Dlaczego do tej pory nikomu nie przeszkadzało to w jakiej
    formie funkcjonują dialery, a teraz nagle znalazły sie osoby które chcą
    nam mówić jak mamy prowadzić biznes?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 74. Data: 2003-03-18 12:58:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Zajmuje sie reklamowaniem konkretnej usługi ciołku, a nie okradaniem
    > kogoś z gnatem przy skroni.

    Zajmuje sie pan propagowaniem procederu wykorzystania
    "niedostatecznej uwagi" w celu przekierowania polaczenia
    na 0 700..

    > Ja nikogo do niczego nie zmuszam.

    Oczywiscie - Pan tylko chwali "wykorzystywanie niedostatecznej uwagi"

    > I nie
    > sądze tez, żebyś mógł podawać sie za tysiące osób, które korzystają i sa
    > zadowolone.

    Nie mowimy o tych, ktorzy sa zadowoleni.
    Mowimy o tych, ktorzy zostali "zlapani na niedostatecznej uwadze".

    >A ilość ewentualnych reklamacji jest bardzo bliska zeru
    > (mieści się w granicach błedu...) tak więc wg tych Twoich teorii
    > praktycznie wszyscy "okradani" sobie odpuszczają nawet złożenie kwitka z
    > reklamacją w TPSA...

    Wielu znich ma zakodowane, ze z TPSA nie warto... szkoda czasu...

    > Nie sądzisz, że gdyby ktoś Cie okradł to
    > zawiadomiłbyś odpowiednie organy/złożył reklamacje/starał sie wyjaśnić
    > sprawe? Twoja teoria bierze w łeb w tym momencie..

    Znam WIELE OSOB ktore nie zglaszaja ze sa okradzione bo NIE WIERZA ZE TO MA
    SENS.

    Najpopularniejszy przyklad - przyjecie falszywego banknotu..- zadko kto
    zglasza..

    Boguslaw

  • 75. Data: 2003-03-18 13:13:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > [ciah]
    >
    > i co jeszcze?

    Nic - tyle wystarczy...

    >Dlaczego do tej pory nikomu nie przeszkadzało to w jakiej
    > formie funkcjonują dialery, a teraz nagle znalazły sie osoby które chcą
    > nam mówić jak mamy prowadzić biznes?

    Nie "jak macie prowadzic biznes", lecz
    CO WG NAS ZROBILBY UCZCIWY przedsiebiorca nie
    chcac by ludzie korzystali SWIADOMIE.

    Wprowadzajac "do obrotu gospodarczego" dialerki wprowadzacie
    "produkt niebezpieczny", ktorego niewlasciwym uzytkowaniem klient
    moze zrobic sobie krzywde. Spoczywa na WAS conajmniej MORALNY
    obowiazek zadbania, by klient uzywal dialerka swiadomie...

    ZADBANIA.....

    Nie zrobiciee togo wy, przedsiebiorcy, to moze sie zdarzyc,
    ze zrobimy to "my konsumenci"
    wpowadzajac takie przepisy, ze wam "w piety pojdzie"..

    Boguslaw

  • 76. Data: 2003-03-18 16:38:29
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Bzdura....

    >ostatnio odinstalowywalem dialerki uzytkownikom, ktorzy nie wiedzieli
    >dlaczego
    >komputer tak dziwnie sie zachowuje...

    hehehe ;)

    Zdazylo mi sie zmieniac kolo w samochodzie na prosbe kolezanki, ktora
    przez dlugi czas tez nie wiedziala dlaczego jej auto tak sie dziwnie
    zachowuje. Owszem skrocilem pewna mysl - powinienem dodac "dla troszke
    zaawansowanego uzytkownika" - ale esencja mojej wypowiedzi mialo byc
    to, ze w ten sposob mozna wprowadzic do cudzego komputera takiego
    "robala", z ktorym nawet specjalista informatyk moze miec powazny
    problem.

    januszek

  • 77. Data: 2003-03-18 16:40:09
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >i co jeszcze? Dlaczego do tej pory nikomu nie przeszkadzało to w jakiej
    >formie funkcjonują dialery, a teraz nagle znalazły sie osoby które chcą
    >nam mówić jak mamy prowadzić biznes?

    Dziwi mnie Twoje zachowanie. Oburzasz sie i goraczkujesz... A przeciez
    to wlasnie w interesie takich jak Ty powinno byc wyplenienie oszustow.
    Chyba, ze to co dla mnie jest oszystwem to dla Ciebie uczciwy biznes.

    januszek

  • 78. Data: 2003-03-18 18:38:34
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > Zajmuje sie reklamowaniem konkretnej usługi ciołku,

    Czy już Ci obiecałem, że jeszcze jeden taki bluzg w moim kierunku
    z Twojej strony i posypią Ci się zęby? Jeśli nie to właśnie Ci to obiecuję.

    > a nie okradaniem kogoś z gnatem przy skroni.
    > Ja nikogo do niczego nie zmuszam.

    Jak to zwykle przy oszustwach bywa - ludzi się okrada bez przystawiania
    gnata do skroni.

    > I nie sądze tez, żebyś mógł podawać sie za tysiące osób, które korzystają
    > i sa zadowolone.

    Te tysiące osób mnie nie interesują. Interesują mnie Ci, którzy są przez
    takie serwisy okradani.

> [...]
    > zawiadomiłbyś odpowiednie organy/złożył reklamacje/starał sie wyjaśnić
    > sprawe? Twoja teoria bierze w łeb w tym momencie..

    Widzę, że usilnie próbujesz stworzyć swoją własną rzeczywistość.
    Reklamujących są tysiące - polecam rozmowę z rzecznikiem TP SA.
    Uznanych reklamacji - zero.
    Ile osób zaciska zęby i płaci bo im się nie chce? Kolejne tysiące.
    Ile osób używa dialera świadomie? Ja nie spotkałem żadnej takiej osoby.
    Dziwne, prawda?

    Ale Ty to doskonale wiesz, tylko rżniesz głupa, na szczęście to już
    Wasze ostatnie podrygi, za to zaczną się podrygi TP SA gdy przyjdzie
    jej oddawać ludziom krocie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 79. Data: 2003-03-18 19:40:27
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Czy już Ci obiecałem, że jeszcze jeden taki bluzg w moim kierunku
    > z Twojej strony i posypią Ci się zęby? Jeśli nie to właśnie Ci to obiecuję.

    obiecywałeś.. a więc czekam. Podaj czas i miejsce ;))

    > Jak to zwykle przy oszustwach bywa - ludzi się okrada bez przystawiania
    > gnata do skroni.

    widze, że w tematyce oszustw jesteś zorientowany nadzwyczaj dobrze. Z
    własnego doświadczenia?

    > Te tysiące osób mnie nie interesują. Interesują mnie Ci, którzy są przez
    > takie serwisy okradani.

    to może napisz do "Życia na gorąco" albo do "Przyjaciółki"..

    > Widzę, że usilnie próbujesz stworzyć swoją własną rzeczywistość.
    [ciaaah]

    dzięki za kolejną porcje śmiechu :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 80. Data: 2003-03-19 01:46:45
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > obiecywałeś.. a więc czekam. Podaj czas i miejsce ;))

    Wrocław, ul. Szewska 81/1 , 29 marzec, w samo południe, pasi?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm