    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 11:55:01 +0100

    On Sun, 16 Mar 2003, scream wrote:

    >+ Użytkownik Elita.pl napisał:
    [...]
    >+ po raz czwarty, piąty lub szósty tłumacze Ci człowieku,

    Problem w tym, że argumenty jak dla mnie są hm... wątpliwe.
    Przeczytaj:
    [...]
    >+ pojąłeś? Nie ma możliwości aby przez 0700 działał zwykły internet!

    Techniczne są.

    >+ Jest to uregulowane rozporządzeniami TPSA,

    Z całą powagą dla rozporządzeń TPSA.

    >+ a pozatym ŻADEN operator by sie
    >+ nie podjął obsługiwania takiego czegoś, bo zaraz by stracił koncesje

    Aczkolwiek argument jest merytoryczny, to używanie bez opamiętania
    "żaden", "wszyscy", "nikt"[...] wywołuje u mnie odruch ostrożnościowy:
    "ten gość chyba chce cię naciągnąć" ;>

    >+ Posłuchaj k.... chociaz raz kogoś kto ma o tym
    >+ większe pojęcie niż Ty.

    Ww. argumenta niekoniecznie o tym świadczą ;)

    pzdr, Gotfryd