    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 12:22:22 +0100

    > To zapodaj sobie tego "wielbłąda" podanego przez januszka.
    > Zrobiłeś to?
    >
    > Arek

    Zapodałem sobie tego .....? i pierwsze co mi się nasuwa to niebywale małe
    liternictwo dotyczące warunków eksploatacji, które na dodatek można zobaczyć
    dopiero po naciśnięciu kilka razy przycisków przewijania w dolnym prawym
    rogu okna również niebywale małych. Takie ukrywanie - bo tak należy to
    określić - jest nieuczciwą praktyką gdyż powinno ono być umieszczone w
    całości, a nie ukryte pod czymś co normalni ludzie odbierają jako coś w
    rodzaju podpisu autorskiego.

    Stan_Z
    P.S mam wrażenie że zabawa wygląda tak jak wkładanie co 25 kl. filmu jednej
    kl. z reklamą. Po obejrzeniu całości powodowało to podświadomy odbiór
    całości przekazu reklamowego z bardzo silnym oddziaływaniem na zachowania
    konsumenta.