  • 51. Data: 2003-03-17 19:16:10
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 16 Mar 2003 23:29:23 +0100, doszła do
    mnie wiadomość od scream <s...@...pl>, w której czytam:

    >tak, właśnie ten punkt tego dotyczy, jednak w regulaminie TPSA jest on
    >nieścisły... całą sprawe precyzuje dokładnie pismo wewnętrzne rozesłane
    >ponad rok temu do wszystkich operatorów 0700 - niestety, nie mam dostępu
    >do kopii tego pisma :(

    Faktycznie, precyzja godna pozazdroszczenia.
    Ciekawe co oznacza termin "Internet" w rozumieniu TP S.A.
    Oto punkt 10 ze strony
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/df/audioteks/fa
    q.php

    10. Czy poprzez numery Usług Audioteksowych można się łączyć z
    Internetem?
    Tak. Na stronach internetowych można znaleźć i pobrać programy zwane
    dialerami. Są to programy łączące w sobie dwie funkcje. Po pierwsze
    wybieranie określonego numeru telefonu (w tym przypadku
    rozpoczynającego się od 0-700 lub 0-701), po drugie łączenia ze stroną
    www Usługodawcy będącego operatorem danego serwisu. Połączenie z
    serwisem jest zestawiane po świadomym wyborze internauty. W momencie
    łączenia otrzymuje on informację o koszcie jednej minuty połączenia,
    po której to informacji ma on możliwość anulowania wybierania numeru.
    Serwisy internetowe są ograniczone czasowo do 30 minut dla serwisów
    rozrywkowych 0-700 i informacyjnych 0-701. Po tym czasie połączenie
    zostaje automatycznie rozłączone i internauta chcący dalej korzystać z
    wybranego przez siebie serwisu musi ponownie uruchomić dialera.

  • 52. Data: 2003-03-17 19:35:26
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    > w jaki sposób mam Ci to udowodnić?

    No to prosze, bardzo prosze, nie wypisuj wiecej takich rzeczy jak te:

    -cytat-
    NIE MA TAKIEJ
    MOŻLIWOŚCI ŻEBY KORZYSTAĆ Z INTERNETU PRZEZ 0700!!!!!!!!!

    przeczytaj na głos: NIE MA! NIE MA! NIE MA!

    NNN NNN III EEEEEE MMM MMM AAAAA !!!!!
    NNNNNN NNN III EE MMMMMM MMMMMM AA AA !!!!!
    NNN NNN NNN III EEEEEE MMM MMM MMM MMM AAA AAA !!!
    NNN NNNNN III EE MMM MMM MMM AAAAAAAAA
    NNN NNN III EEEEEE MMM MMM AAA AAA !!!

    -koniec cytatu-

    Ja ze swej strony podalem link do dialera. Wystarczylo podpiac modem
    uruchomic i sam bys zobaczyl, ze taka mozliwosc jest. Nie
    skorzystales, nie sprawdziles - to siedz cicho.

    januszek

  • 53. Data: 2003-03-17 20:03:40
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl>

    . Połączenie z
    > serwisem jest zestawiane po świadomym wyborze internauty. W momencie
    > łączenia otrzymuje on informację o koszcie jednej minuty połączenia,
    > po której to informacji ma on możliwość anulowania wybierania numeru.

    Bzdura . Oszustwo i kłamstwo . Brak słów na komentarz . Mirek.

  • 54. Data: 2003-03-17 20:08:01
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik tomek jasinski napisał:
    > Faktycznie, precyzja godna pozazdroszczenia.
    > Ciekawe co oznacza termin "Internet" w rozumieniu TP S.A.
    [..]

    dokładnie wytłumaczyłem jak to jest, i że nie dotyczy zwykłego
    internetu, tylko sieci lokalnej i wydzielonych zasobów

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 55. Data: 2003-03-17 20:10:07
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > No to prosze, bardzo prosze, nie wypisuj wiecej takich rzeczy jak te:
    [ciah cytat]

    przeczytaj _wszystkie_ moje posty z tego wątku i znajdziesz odpowiedź na
    swoje pytanie

    takiej możliwości NIE MA, to co jest w cytacie to akurat prawda
    nie można udostepniać dostępu do internetu tak jak np onetKonekt, wolno
    tylko dawać dostęp do wydzielonych zasobów... Jeśli Onet będzie chciał
    sobie zrobić dialer dla swojego serwisu, to będzie widać tylko Onet i
    serwisy w jego obrębie, ale np na google już nie wejdziesz. Rozumiesz?

    > Ja ze swej strony podalem link do dialera. Wystarczylo podpiac modem
    > uruchomic i sam bys zobaczyl, ze taka mozliwosc jest. Nie
    > skorzystales, nie sprawdziles - to siedz cicho.

    a Ty skorzystaleś?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 56. Data: 2003-03-17 21:24:34
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik mokrymir napisał:
    > Bzdura . Oszustwo i kłamstwo . Brak słów na komentarz

    no widzisz, i co taka biedna TPSA - dostawca całej usługi, instytucja
    która zarządza pieniędzmi z tego, która kontroluje wygląd, sposób
    działania i zawartość serwisów dialerowych... co ona ma do gadania w
    porównaniu z takim kimś jak np Ty, kto po prostu napisze "bzdura"... i
    stała sie jasność :DDDDD

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 57. Data: 2003-03-17 21:37:35
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działania i zawartość serwisów dialerowych... co ona ma do gadania w
    > porównaniu z takim kimś jak np Ty, kto po prostu napisze "bzdura"... i

    Jak jesteś taki przytaczający , to przytocz do czego odniosłem swój
    komentarz
    , a nie wypaczaj sensu mojego postu . Wiem secram że pracujesz w jednej
    z obszczywanej na tej liście instytucji , i żeby Ci nie dali kopa w ....
    musisz
    być kreatywny . I jesteś . Ale ja Ciebie nie potępiam , bo może urodziło Ci
    się dzieciątko , a żona nie ma prawa do zasiłku . Tak bywa w życiu . Mirek.

  • 58. Data: 2003-03-17 21:54:11
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    mokrymir wrote:
    [..]
    > Ale ja Ciebie nie potępiam , bo może urodziło Ci
    > się dzieciątko , a żona nie ma prawa do zasiłku .
    > Tak bywa w życiu . Mirek.

    I to usprawiedliwia okradanie na kilka tysięcy takich co
    to im się urodziło dziecko a żona nie ma prawa do zasiłku ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 59. Data: 2003-03-18 05:32:38
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >sobie zrobić dialer dla swojego serwisu, to będzie widać tylko Onet i
    >serwisy w jego obrębie, ale np na google już nie wejdziesz. Rozumiesz?

    Tobie chodzi o to jak powinno byc? Sek w tym, ze rzeczywistosc ma
    zwyczaj omijac definicje...

    januszek

  • 60. Data: 2003-03-18 06:01:31
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > I to usprawiedliwia okradanie na kilka tysięcy takich co
    > to im się urodziło dziecko a żona nie ma prawa do zasiłku ?

    pokaz mi gdzie kogos okradam albo zamknij sie!!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl