    From: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Mon, 17 Mar 2003 20:35:26 +0100

    > w jaki sposób mam Ci to udowodnić?

    No to prosze, bardzo prosze, nie wypisuj wiecej takich rzeczy jak te:

    -cytat-
    NIE MA TAKIEJ
    MOŻLIWOŚCI ŻEBY KORZYSTAĆ Z INTERNETU PRZEZ 0700!!!!!!!!!

    przeczytaj na głos: NIE MA! NIE MA! NIE MA!

    NNN NNN III EEEEEE MMM MMM AAAAA !!!!!
    NNNNNN NNN III EE MMMMMM MMMMMM AA AA !!!!!
    NNN NNN NNN III EEEEEE MMM MMM MMM MMM AAA AAA !!!
    NNN NNNNN III EE MMM MMM MMM AAAAAAAAA
    NNN NNN III EEEEEE MMM MMM AAA AAA !!!

    -koniec cytatu-

    Ja ze swej strony podalem link do dialera. Wystarczylo podpiac modem
    uruchomic i sam bys zobaczyl, ze taka mozliwosc jest. Nie
    skorzystales, nie sprawdziles - to siedz cicho.

    januszek