  • 11. Data: 2003-03-15 18:22:25
    Temat: Re: Pytanie o 0-700 (w sprawie dialerow itp.)
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    [..]
    > Teraz TPSA nie jest monopolistą, choć oczywiście jej udział w rynku jest znaczny.

    Bez jaj. Jak będziesz miał do wyboru na swoim terenie co najmniej 3 rzeczywiście
    konkurujących ze sobą operatorów to będzie można mówić o braku monopolu.
    A na razie to bajdy.

    Wracając do opłaty. Można zrozumieć pobranie JEDNORAZOWEJ opłaty za zablokowanie,
    ale pobieranie miesięcznej to już złodziejstwo.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 12. Data: 2003-03-15 20:04:52
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    tomek jasinski napisał(a):

    > To opracowanie jest ciekawe:
    > http://www.nowemedia.home.pl/dialery_harry_potter.ht

    Ale czy nie mozna z tym nic zrobic?!?
    Przeciez musi byc jakis sposb!!!
    A moze jestesmy bezradni na takie sposoby wyludzania pieniedzy?
    Czas by moze napisac do naszych kochanych parlamentarzystow zeby
    zmienili prawo w tej kwestii? :))
    pozdrawiam i uwazajcie na dialerki :(
    rajusan

  • 13. Data: 2003-03-16 06:33:34
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    Jak miałem jeszcze modem , to pani w T .P. powiedziała że na 100 %
    to blokada 0700 zabezpiecza przed wybraniem 0700 z telefonu .
    Z internetem jest sprawa odmienna i tam istnieje możliwość
    zrealizowania takiego połączenia . Nie wiem jak jest obecnie , bo
    było to ze dwa lata temu .

  • 14. Data: 2003-03-16 08:19:52
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > A moze jestesmy bezradni na takie sposoby wyludzania pieniedzy?
    > Czas by moze napisac do naszych kochanych parlamentarzystow zeby

    Juz jest takie prawo od dawna.
    Osoby chore psychicznie, które nie panuja nad swoimi działaniami (na przykład
    instalują "dialerki")
    narażając siebie lub innych na olbrzymie koszty mogą być umieszczane w zamknietych
    placówkach
    leczniczych za swoja zgoda lub nawet bez.

    mer

  • 15. Data: 2003-03-16 08:31:39
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Rajmund Sykulski napisał:
    > A moze jestesmy bezradni na takie sposoby wyludzania pieniedzy?

    czys Ty na glowe upadl? Wyludzania pieniedzy?
    nie ma takiej możliwości!! Kiedy wreszcie ludzie to zrozumieją? Nawet
    jak już ktoś w swojej nieuwadze zainstaluje dialer, to nie ma możliwości
    nabicia parotysięcznego rachunku "przez przypadek"! To jest w pełni
    świadome działanie użytkownika.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2003-03-16 10:13:40
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >tomek jasinski napisał(a):

    >Ale czy nie mozna z tym nic zrobic?!?
    >Przeciez musi byc jakis sposb!!!

    Hmm... Trzeba byc bardzo uwaznym. W koncu dialerki sa latwe do
    usuniecia a efekty ich dzialan praktycznie od razu widoczne. A
    przeciez w ten sam sposob mozna zainstalowac takiemu "nieuwaznemu"
    userowi praktycznie dowolna mine... Reszte sobie sam dopowiedz.

    januszek

  • 17. Data: 2003-03-16 10:15:08
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    scream napisał(a):

> [...]
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Why you drink and drive if you can smoke and fly?

    przeczytaj to
    http://www.nowemedia.home.pl/dialery_harry_potter.ht
    a pozniej sie zastanow kto upadl na glowe :)

  • 18. Data: 2003-03-16 10:18:29
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    januszek napisał(a):

> [...]
    > przeciez w ten sam sposob mozna zainstalowac takiemu "nieuwaznemu"
    > userowi praktycznie dowolna mine... Reszte sobie sam dopowiedz.

    Wszystko w poradku jesli sie pyta o inastalacje ale sie sam spotkalem ze
    sie ladowal sam wiec roznie to jest.
    A fakt ze trzeba byc uwaznym.

  • 19. Data: 2003-03-16 10:40:00
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Rajmund Sykulski napisał:
    > przeczytaj to
    > http://www.nowemedia.home.pl/dialery_harry_potter.ht
    > a pozniej sie zastanow kto upadl na glowe :)

    autor artykulu nie ma pojęcia o czym pisze!!!
    wierzysz we wszystko co przeczytasz?

    nie da sie tego zainstalowac "jednym kliknięciem", "w sposób
    niewidoczny" itp itd

  • 20. Data: 2003-03-16 11:59:04
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Wszystko w poradku jesli sie pyta o inastalacje ale sie sam spotkalem ze
    >sie ladowal sam wiec roznie to jest.

    Podaj link. I opisz parametry przegladrki na ktorej taki dialer
    zaladowal sie sam... Chce to zobaczyc.

    btw. Wiekszosc nie pyta sie o instalacje, bo i sie nie instaluje - to
    jednoplikowy program, ktory sie uruchamia - ale MSIE sie pyta czy
    chcesz na pewno uruchomic taki program - w okienku MSIE jest wyraznie
    napisane, ze to moze byc niebezpieczne.

    januszek