  • 1. Data: 2004-12-19 17:24:27
    Temat: Czy trzeba placic ZUS za siebie?
    Od: Patheck <p...@w...vectranet.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie. Czy pracownik zatrudniony na pol etatu jest zobowiazany do
    tego zeby placic za siebie skladki ZUS? Myslalem ze jednak to jest w
    interesie pracodawcy? Prosze o jakas podpowiedz.

    Pozdrawiam

    Patheck

  • 2. Data: 2004-12-19 19:39:40
    Temat: Re: Czy trzeba placic ZUS za siebie?
    Od: Patheck <p...@w...vectranet.pl>

    Użytkownik Patheck napisał:
> [...]
    > tego zeby placic za siebie skladki ZUS? Myslalem ze jednak to jest w
    > interesie pracodawcy? Prosze o jakas podpowiedz.

    No i zalezy mi na czasie.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-19 19:45:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Patheck wrote:
> [...]
    > do tego zeby placic za siebie skladki ZUS? Myslalem ze jednak to jest
    > w interesie pracodawcy? Prosze o jakas podpowiedz.

    Finansowanie skladek:
    art 16 ustawy o systemie ubezpieczen spol

  • 4. Data: 2004-12-19 22:39:04
    Od: Patheck <p...@w...vectranet.pl>

    Użytkownik cef napisał:

    > Finansowanie skladek:
    > art 16 ustawy o systemie ubezpieczen spol
    a gdzie to moge znalezc?:)

  • 5. Data: 2004-12-19 22:45:26
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Patheck napisał(a):