  • 1. Data: 2004-12-19 16:23:09
    Temat: ubezpieczenie dla bezrobotnego ?.
    Od: "Robert A.M." <r...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc z taki problemem. Straciłem pracę. Mam niewielki (nie
    wystarczający na utrzymanie) dochód z wynajmu mieszkania. Z tego powodu nie
    przysługuję mi rejestracja jako bezrobotny, więc nie mam ubezpieczenia. Czy
    mogę coś zrobić żeby je zdobyć (nie opłacę sobie sam, bo mnie nie stać.)
    Dzięki za pomoc.
    /RAM

  • 2. Data: 2004-12-19 16:48:23
    Temat: Re: ubezpieczenie dla bezrobotnego ?.
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Robert A.M. napisał:

    > Dzięki za pomoc.

    Wynajmuj mieszkanie w czarnej strefie ... ot co ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2004-12-19 17:09:56
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    Czy
    > mogę coś zrobić żeby je zdobyć (nie opłacę sobie sam, bo mnie nie stać.)

    a czy to nie jest tak, ze przysluguje ci zarejestrowanie jako bezrobotny,
    ale bez prawa do zasilku?

    te przepisy czesto sie zmieniaja, a nigdy nie byly powodem mojego
    bezposredniego zainteresowania - ale wydaje mi sie, ze kiedys bylo cos
    takiego, jesli nie miales stalej pracy, a jedynie drobne dochody, to
    przyslugiwala ci rejestracja, co dawalo ubezpieczenie zdrowotne, ale
    rownoczesnie nie miales prawa do zasilku (bo miales jakies tam dochody), ale
    glowy nie dam

    druga mozliwoscia jest podpiecie sie pod osobe, na ktorej utrzymaniu
    pozostajesz, wowczas ona (sama lub za posrednictwem zakladu pracy jesli
    pracuje) zglasza ciebie do ubezpieczenia pod swoje ubezpieczenie (wiem, ze
    sa spore ograniczenia, najlepiej jest podpiac sie pod zone/meza z tym nie ma
    problemu)