  • 1. Data: 2004-12-19 17:24:25
    Temat: dofinansowania unijne + rozne wymogi
    Od: "daxad7" <d...@o...pl>

    Cze
    Zlozylem wniosek o dofinansowanie unijne i zostalo mi ono przyznane, mam
    teraz 1200zł do wydania do konca roku szkolnego. Oprocz tego ze moga mi
    zwrocic za obiady w stolowce czy bilet miesieczny jest troche szokujaca
    sprawa ubran. Moge mianowice kupic np buty sportowe ale na fakturze musi byc
    napisane "buty gimnastyczne" jesli tak nie bedzie pisac to mi nic nie
    zwroca. Podobnie ma sie sprawa z bluzami spodniami skarpetkami itp. I tu
    jest problem bo otoz na zadne buty czy normalna bluze zaden ze sprzedajacych
    nie wypisze gimnastyczne (pytalem w kilku sklepach) moga napisac np. w
    sprawie obuwia: "obuwie" lub "obuwie sportowe"
    i kicha troche z ta Unia. Czy ktos wie cos wiecej odemnie na temat tej
    sprawy

  • 2. Data: 2004-12-20 08:20:40
    Temat: Re: dofinansowania unijne + rozne wymogi
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > sprawie obuwia: "obuwie" lub "obuwie sportowe"
    > i kicha troche z ta Unia. Czy ktos wie cos wiecej odemnie na temat tej

    jak chcesz adidasy to sobie na nie zarob

    P.