  • 1. Data: 2004-12-19 15:16:12
    Temat: KRS
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Czy jest w sieci jakaś strona, na której można znaleźć numer KRS, na
    podstawie np. NIP'u?
    Wiem, że mogę wziąć wypis, ale mnie potrzebny tylko numer.

  • 2. Data: 2004-12-19 15:24:21
    Temat: Re: KRS
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest w sieci jakaś strona, na której można znaleźć numer KRS, na
    > podstawie np. NIP'u?
    > Wiem, że mogę wziąć wypis, ale mnie potrzebny tylko numer.

    No niestety, jedyna mozliwosc, to udanie sie z wczesniej oplaconym
    wnioskiem do Centralnej Informacji KRS. Jednak i tam po NIP-ie
    nie znajdzie sie numeru. Potrzebna jest nazwa lub numer regon. Bo tylko
    te dane sa wpisywane do systemu (wiem cos o tym ;-) ).

    Byc moze w dalekiej przyszlosci wszystko zostanie zinformatyzowane i
    bedzie mozliwosc szukania spolek bezposrednio z netu.

    pozdr

  • 3. Data: 2004-12-19 15:41:58
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Sebastian napisał(a):

    > Byc moze w dalekiej przyszlosci wszystko zostanie zinformatyzowane

    Czy mógłbyś wyjaśnić tę głęboką myśl?

  • 4. Data: 2004-12-19 15:53:54
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > podstawie np. NIP'u?
    > Wiem, że mogę wziąć wypis, ale mnie potrzebny tylko numer.

    Jasne że jest taka możliwość. Co prawda nie jest to strona ale program ale
    możliwość jest.
    Poszukaj kogoś kto ma dostęp do LEX-a OMEGI w wersji z modułem IPG.
    Ten właśnie moduł pozwala na odszukanie i zapoznanie się z wpisem do KRS-u
    bez ruszania się z domu :-)

  • 5. Data: 2004-12-19 15:57:09
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > Czy mógłbyś wyjaśnić tę głęboką myśl?

    To juz bardziej czysto teoretyczne rozwazania. Jednak biorac pod uwage
    fakt, ze jestesmy juz w Unii a tam wiekszosc spraw mozna zalatwic przez
    internet,
    to przypuszczalnie i u nas kiedys tak bedzie. Przynajmniej licze na to.
    Juz teraz kraza pogloski o wprowadzeniu mozliwosci wysylania wnioskow o
    rejestracje
    droga internetowa (ale moga to byc zwykle plotki).

    Pozostaje nam tylko miec nadzieje..

    pozdr

  • 6. Data: 2004-12-19 16:06:48
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Sebastian napisał(a):

> [...]
    > Juz teraz kraza pogloski o wprowadzeniu mozliwosci wysylania wnioskow o
    > rejestracje droga internetowa (ale moga to byc zwykle plotki).

    przecież dane krs'owe są przechowywane na serwerach, które są połączone
    siecią (pewnie powszechnie dostępną) z punktami informacji kkrs.

    teoretycznie nie jest pewnie problemem udostępnienie tych danych
    publiczności, ale opłaty, opłaty :-)

  • 7. Data: 2004-12-19 16:14:46
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

> [...]
    > Poszukaj kogoś kto ma dostęp do LEX-a OMEGI w wersji z modułem IPG.
    > Ten właśnie moduł pozwala na odszukanie i zapoznanie się z wpisem do KRS-u

    hmmm... szczerze przyznam ze nie wiedzialem o tym mimo iz pracuje
    w KRS-sie. Na czym to polega?
    czyzby dane z CBD w Warszawie byly udostepniane w ten sposob?

  • 8. Data: 2004-12-19 16:31:00
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

> [...]
    > siecią (pewnie powszechnie dostępną) z punktami informacji kkrs.
    >
    > teoretycznie nie jest pewnie problemem udostępnienie tych danych

    Tak, to jest podstawowy powod zwlekania z tym udogodnieniem :-)

  • 9. Data: 2004-12-19 16:51:05
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Sebastian napisał:

    > hmmm... szczerze przyznam ze nie wiedzialem o tym mimo iz pracuje
    > w KRS-sie. Na czym to polega?
    > czyzby dane z CBD w Warszawie byly udostepniane w ten sposob?

    Lex to po prostu skanuje do PDF i udostepnia caliem skuteczna
    wyszukiwarke ... Ja do tej pory na IPG sie nie zawiodlem ;)

    Sa problemy z wyszukiwarka jesli w nazwie firmy jest spacja, myślnik
    czy co tam , ale tez mozna nauczyc sie to obchodzic ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 10. Data: 2004-12-19 16:55:13
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Lex to po prostu skanuje do PDF i udostepnia caliem skuteczna
    > wyszukiwarke ... Ja do tej pory na IPG sie nie zawiodlem ;)

    nie "to", a raczej Monitor Sądowy i Gospodarczy ;)