  • 81. Data: 2010-04-19 19:57:22
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4bcc8ade$0$17098$65785112@news.neostrada.pl...

    > tu troche, tam troche i niewiadomo ile tego trochę, coś mi się wydaje że
    > w waszej rodzinie to tfoja mamusia i tatuś zarabia, ich się spytaj:O)

    Przygadał kocioł garnkowi. A ty dziecko ile masz lat? Dorosłym robienie
    błędów nie imponuje i nie robią z tego sposobu bycia.

  • 82. Data: 2010-04-19 20:27:23
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 20:41:28 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > owszem, pewien współudział ojca (poprzez obecność) się niby zaleca

    Jak narazie udzial ojca jest raczej konieczny, bo nie bedzie sie mialo co
    urodzic.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 83. Data: 2010-04-20 06:29:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-19 22:27, KRZYZAK pisze:

    > Jak narazie udzial ojca jest raczej konieczny,

    Podczas porodu?

    > bo nie bedzie sie mialo co
    > urodzic.

    No pacz pan, a ja znam wiele dzieci urodzonych bez obecności ojca przy
    porodzie. Masz jednak spore braki w wykształceniu i doświadczeniu, a
    innych odsyłasz do szkół.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 84. Data: 2010-04-20 06:38:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Jak narazie udzial ojca jest raczej konieczny, bo nie bedzie sie mialo co
    > urodzic.

    Ale to wczesniej - nie przy rodzeniu wyjątkowo z Przemysławem się
    zgadzam....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 85. Data: 2010-04-20 07:10:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Szczerze mówiąc jak czasem ludzie mówią "kurde 4k mi poszło na opłaty i
    > życie" to się bardzo dziwię.
    > Nam rzadko zdarza się przekraczać 2k - i nie pilnujemy wydatków.
    >
    > Ale fakt, nie mam żadnego kredytu na głowie.

    no wlasnie, ten kredyt, u mnie z koleii sa miesiace jak sie nawarstwia
    oplaty ze i 5kpln schodzi, a nie zyjemy ponad stan

  • 86. Data: 2010-04-20 09:05:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "Papa5merf" <P...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przygadał kocioł garnkowi. A ty dziecko ile masz lat? Dorosłym
    > robienie błędów nie imponuje i nie robią z tego sposobu bycia.

    hyhy, ja za stary jestem żeby się przejmować takim pituleniem ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 87. Data: 2010-04-20 14:46:59
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "cranky" napisał:

    > Jak ktoś WYCIĄGA dyktafon to ja wysiadam. Włączasz nagrywanie dyskretnie
    > albo niechcący i już.

    na procesi łofcuf skur jeden śfiadek tak dyskretnie załączył to sędzina taki
    rwetes podniosła jakby suka byłą specjalnie wykrywaniu takich pszypadkuf
    szkolona, zdaje się że coś o nielegalności takiego nagrywnia pitoliła i
    karze, co wydało mi się bardzo dziwne, zresztą jak nasze nkwdowskie sondy:O(

  • 88. Data: 2010-04-20 14:47:04
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "Maddy" napisał:
    > Sprawdzić można zawsze. Ty twierdzisz, że takie rzeczy się WIE.
    >
    > Nawet kiedy ma tysiąc faktur miesięcznie i zatrudnia 50 osób?
    > Co ty nie powiesz...

    wybacz kotek, ale ty chyba nie pszyrufnujesz finansuf 50cio osobowej firmy
    do budrzetu rodzinnego gdzie naprawdę nie trzeba ksiąg i księgowości, a
    wystarcza zwykła pamięć, co mniej rozgarniętym wystarczy cfierć kartki
    papiru:O)

  • 89. Data: 2010-04-20 20:41:59
    Od: "PT" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > krzyczała "proszę się natychmiast uspokoić, co to za histerie, pani jest
    > nienormalna".
    >
    > Na koniec dowiedziała się, że i tak dopóki nie poda aktualnego adresu
    > zamieszkania ojca dziecka w Holandii (facet jest ciągle zameldowany u
    > swoich rodziców i bywa tam co 2-3 miesiące ale korespondencji nikt nie
    > odbiera) to sąd sprawy ruszyć nie może.
    > I nie, pani sędzie nie ma zamiary mówić powódce jak ma tego dokonać, to
    > jej zmartwienie.
    >
    > Moja znajoma jest załamana.
    > Czy sędzia może w ten sposób kogoś traktować?

    A czy istnieje możliwość wystąpienia o alimenty poprzez holenderski sąd?
    Może to byłoby skuteczniejsze?
    PawelT

  • 90. Data: 2010-04-20 22:17:08
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 08:29:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No pacz pan, a ja znam wiele dzieci urodzonych bez obecności ojca przy
    > porodzie.

    A czy ja cos pisalem o obecnosci ojca przy porodzie? Nie pij jak piszesz na
    usenet.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)