  • 91. Data: 2010-04-21 07:01:02
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1nq9q0aka0ies.1ovmizg9gi6vb.dlg@40tude.
    net...

    > A czy ja cos pisalem o obecnosci ojca przy porodzie? Nie pij jak piszesz
    > na
    > usenet.

    mimo iz wiem o co ci chodzi i sie z toba zgadzam, to akurat ta galaz zaczela
    sie od slow "Sama je sobie urodziła"
    wiec tak jakby nie masz racji ;), bo jak najbardziej obecnosc ojca przy
    narodzinach nie jest potrzebna

  • 92. Data: 2010-04-21 13:23:33
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "cranky" < napisał w wiadomości

    > Jak ktoś WYCIĄGA dyktafon to ja wysiadam. Włączasz nagrywanie dyskretnie
    > albo niechcący i już.

    A dlaczego? Nie masz chyba pojecia, jak taki manewr - wyciagniecie dyktafonu
    dziala mobilizujaco na urzednikow w urzedach :)
    Sprobuj kiedys. Jak cos zalatwiasz a urzednik Ci utrudnia. Wyciagnij
    dyktafon, a sie zdziwisz. Zalatwi Cie lepiej, niz gdybys mu dal lapowke :)

  • 93. Data: 2010-04-21 14:14:06
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Dziewczyna usĹ&#65533;yszaĹ&#65533;a jeszcze parÄ&#65533; innych uwag

    Opowiedzieć Ci bajkę?

    Ano było to tak. Działo się to dawno, dawno temu, za siedmioma kałużami, za
    siedmioma dziurami w drodze. Upadało właśnie złowrogie ludziom państwo
    zniewolone przez kastę rodzimych kreatur z nadania najeźdźców ze wschodu. Pewien
    może i dobrotliwy, ale naiwny bardziej niż dziecko pierwszy minister nowego
    wspaniałego rządu uznał (i tutaj zaczyna się część fantastyczna i magiczna
    bajki), że grupa sędziów do tej pory egzystująca w dyspozycji a przynajmniej bez
    jawnego sprzeciwu złowrogiej władzy... sama się oczyści!!! I z pewnością na
    świecie zapanuje pokój, szczęście, zniknie głód i choroby. Jak wszyscy dobrze
    wiemy spełniło się to.

    mi

  • 94. Data: 2010-04-21 18:37:28
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 09:01:02 +0200, szerszen napisał(a):

    > mimo iz wiem o co ci chodzi i sie z toba zgadzam, to akurat ta galaz zaczela
    > sie od slow "Sama je sobie urodziła"

    Tyle ze te slowa kompletnie z tylu wziete.
    Bo jakby nie chciala, to by sobie nie urodzila?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 95. Data: 2010-04-21 19:00:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 20:37, KRZYZAK pisze:
    > Tyle ze te slowa kompletnie z tylu wziete.
    > Bo jakby nie chciala, to by sobie nie urodzila?

    Owszem. Pomijając przypadki gwałtu, to kobieta w pełni decyduje o tym
    czy w ciążę zajdzie czy nie. Więc nawet jeśli powiedzmy nie rozważamy
    aborcji (którą sam uważam za wielką zbrodnię), to przypadków gwałtów nie
    ma aż tak wiele.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 96. Data: 2010-04-21 20:40:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 21:00:22 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Owszem. Pomijając przypadki gwałtu, to kobieta w pełni decyduje o tym
    > czy w ciążę zajdzie czy nie.

    Podobnie jak jej facet. Wiec skoro zdecydowal sie na dziecko, to niech
    ponosi tego konsekwencje.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 97. Data: 2010-04-22 06:17:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Podobnie jak jej facet. Wiec skoro zdecydowal sie na dziecko, to niech
    > ponosi tego konsekwencje.

    i tu sie calkowicie zgadzam, jak nie jest gotowy na ojcostwo to "malego" na
    supel, albo w gume, a i przy gumie nie bedzie mial pewnosci

  • 98. Data: 2010-04-22 06:22:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 22:40, KRZYZAK pisze:

    > Podobnie jak jej facet.

    No więc nie. Już Ci tłumaczyłem, że kobieta ma o wiele większe pole
    manewru. Jak kobieta chce nie zajść w ciążę, to na 100% nie zajdzie. A
    jak zechce, to jakiś sposób znajdzie.

    > Wiec skoro zdecydowal sie na dziecko, to niech
    > ponosi tego konsekwencje.

    Znam przypadki, gdy facet się nie zdecydował, tylko decyzja była
    wyłączną decyzją kobiety.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 99. Data: 2010-04-22 07:20:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 08:22:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No więc nie. Już Ci tłumaczyłem, że kobieta ma o wiele większe pole
    > manewru. Jak kobieta chce nie zajść w ciążę, to na 100% nie zajdzie.

    No to wlasnie pisze, ze podobnie jak facet. Jak nie chce miec dziecka, to
    na 100% nie bedzie mial.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 100. Data: 2010-04-22 07:32:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > kiedys. Jak cos zalatwiasz a urzednik Ci utrudnia. Wyciagnij
    > dyktafon, a sie zdziwisz. Zalatwi Cie lepiej, niz gdybys mu dal

    Brzmi groźnie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai