  • 1. Data: 2010-04-16 06:45:14
    Temat: Urlop a nowa firma
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    moze ktos mi tak na kolenie wytlumaczyc co sie dzieje z obecnym
    urlopem jesli od maja przechodze do nowej firmy
    mam cale 26 dni obecnego

  • 2. Data: 2010-04-16 06:47:38
    Temat: Re: Urlop a nowa firma
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 16-04-2010 08:45, Kris pisze:
    > moze ktos mi tak na kolenie wytlumaczyc co sie dzieje z obecnym
    > urlopem jesli od maja przechodze do nowej firmy
    > mam cale 26 dni obecnego

    Masz 26 dni urlopu w roku, niezależnie od ilości pracodawców. Na
    świadectwie pracy od poprzedniego pracodawcy będziesz miał wskazane ile
    dni już wykorzystałeś. Na tej podstawie u nowego będziesz miał
    odpowiednią ilość dni. Jednym słowem, jak nic jeszcze nie wykorzystałeś
    i nie wykorzystasz u starego, to u nowego będziesz miał 26 dni.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-04-16 06:51:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    .B:artek. pisze:

> [...]
    > odpowiednią ilość dni. Jednym słowem, jak nic jeszcze nie wykorzystałeś
    > i nie wykorzystasz u starego, to u nowego będziesz miał 26 dni.

    Nie - stary wypłaci ekwiwalent nalezny za niewykorzystaną część urlopu.
    Proporcjonalnie do czasu zatrudnienia w firmie w danym roku.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2010-04-16 06:58:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    .B:artek. pisze:

    > Jednym słowem, jak nic jeszcze nie wykorzystałeś i nie wykorzystasz u starego, to u
    nowego będziesz miał 26 dni.

    Nieprawda. Art. 155^1 kp

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-04-16 06:59:54
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hq91du$tt6$1@news.onet.pl...
    > Nie - stary wypłaci ekwiwalent nalezny za niewykorzystaną część urlopu.
    > Proporcjonalnie do czasu zatrudnienia w firmie w danym roku.

    moglbys jakis przyklad dac, romozwe mam na 11 wiec chcialbym to miec
    w paluszku

  • 6. Data: 2010-04-16 07:01:45
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Nie - stary wypłaci ekwiwalent nalezny za niewykorzystaną część urlopu.
    > Proporcjonalnie do czasu zatrudnienia w firmie w danym roku.

    Czyli w skrajnym przypadku, jeśli zmieniłeś pracę 1 stycznia, to stary
    powinien dać Ci 1 dzień, a u nowego pozostanie 25.

    --
    Krzysztof

  • 7. Data: 2010-04-16 07:08:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Heh - wystarczy zapytać wujka googla: http://prawopracy.fr.pl/16.php

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2010-04-16 14:24:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote in message
    > Jednym słowem, jak nic jeszcze nie wykorzystałeś i nie wykorzystasz u starego,
    > to u nowego będziesz miał 26 dni.

    ales wymyslil... a jak u starego nie wykorzystam nic, a prace zmienie
    pierwszego grudnia to stary macha mi na pozegnanie a u nowego zaczynam
    od miesiaca urlopu?

  • 9. Data: 2010-04-17 19:53:27
    Od: Karol <K...@S...pl>

    W dniu 2010-04-16 09:01, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Czyli w skrajnym przypadku, jeśli zmieniłeś pracę 1 stycznia, to stary
    > powinien dać Ci 1 dzień, a u nowego pozostanie 25.

    Nie...
    Powinien dać Ci 3 dni
    Ponieważ niepełny miesiąc zaokrąglamy w górę i otrzymany wynik też w
    górę, a 2,1(6) = 3 dni

    Karol