  • 151. Data: 2010-05-17 07:33:00
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsjhhf$fab$...@n...dialog.net.pl...

    > Dziecka bys nie dostal, a przy odrobinie szczescia skonczyl bys jako
    > bezdomny gdzies pod kosciolem.
    > I jeszcze zadłużony.

    ale to ty tak twierdzisz, w kazdym razie mialbym czyste sumienie, ze
    zrobilem wszystko co sie dalo, ale jak powiedzialem mi zalezy i dziecko
    wazniejsze od pieniedzy, innym jak widac, w tym i tobie, zalezy bardziej na
    kasie, skoro w ten sposob przeliczaja

  • 152. Data: 2010-05-17 12:03:57
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

> [...]
    > wazniejsze od pieniedzy, innym jak widac, w tym i tobie, zalezy bardziej
    > na kasie, skoro w ten sposob przeliczaja

    A gdzie napisałem, że ja bym nie zrobił wszystkiego? Mozesz to pokazac?
    Napisalem tylko, ze i tak bym nie mial szans.
    Typowe dla prawnika wkladanie wlasnych wnioskow w cudze usta, i krytykowanie
    kogos za te wlasne wnioski.
    Po prostu tez bym skonczyl pod mostem. Moze pod tym samym, co ty

  • 153. Data: 2010-05-17 12:34:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > A gdzie napisałem, że ja bym nie zrobił wszystkiego? Mozesz to pokazac?

    wnioskuje na podstawie twojego ciaglego nawiazywania do kasy

    > Napisalem tylko, ze i tak bym nie mial szans.

    to by sie okazalo, ale przynajmniej bym probowal, a jak pisalem, wiekszosc
    nawet sie nie stara

    > Typowe dla prawnika wkladanie wlasnych wnioskow w cudze usta, i
    > krytykowanie kogos za te wlasne wnioski.

    nie jestem prawnikiem i daleko mi do tego ;)
    teraz ty wyciagasz zbyt daleko idace wnioski

    > Po prostu tez bym skonczyl pod mostem. Moze pod tym samym, co ty

    miejmy nadzieje ze zaden z nas nie bedzie musial w tym zakresie systemu
    prawnego sprawdzac, bo niezaleznie od tego jak jak sie sprawa zakonczy, to i
    tak dziecko najgorzej na tym cierpi