  • Data: 2011-05-17 17:11:42
    Temat: Re: Czy można zakazać prac?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wieslav wrote:

    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ocenami.

    > Mimo kilku komisji okno zostało! A więc...?

    > Nie ironizuj. Widocznie zupełnie nie wiesz co to znaczą dobre
    > stosunki sąsiedzkie.

    Wg Ciebie te "dobre stosunki sąsiedzkie" polegają na tym że on ma ci
    udostępniać swoją działkę, a jak na swojej ziemi chce coś zrobić, to ma
    się odsunąć o metr?

    Przypominasz mi takiego gościa co to gdy sąsiad chciał postawić
    ogrodzenie, za żadne skarby nie chciał się dołożyć do części
    rozdzielającej działki. Gdy tenże sąsiad ogrodził na własny koszt,
    cwaniak podpiął się siatką do słupków sąsiada i pociągnął ją po swojej
    działce (pomijając oczywiście już ogrodzony bok pomiędzy działkami).

    Niestety, po jakimś czasie sąsiad się dorobił, przestała mu pasować
    siatka na słupkach i sobie postawił słupki murowane i ładny płot.

    Niestety, do słupka murowanego nie idzie przypiąć siatki jak nie ma
    wmurowanego haka, więc cwaniak stracił punkt zaczepienia dla swojego
    ogrodzenia. Co zrobił? Poszedł do sądu! ;-) Że niby jakim prawem tamten
    wymienił słupki, jak on do tych starych słupków miał przypiętą swoją
    siatkę ;-)

    Autentyk, moja luba była na ich rozprawie.

    --
    Pozdro
    Massai