  • Data: 2011-05-17 18:24:12
    Temat: Re: Czy można zakazać prac?
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqua8e$cti$1@news.onet.pl...
    > wieslav wrote:

    > Wg Ciebie te "dobre stosunki sąsiedzkie" polegają na tym że on ma ci
    > udostępniać swoją działkę, a jak na swojej ziemi chce coś zrobić, to ma
    > się odsunąć o metr?

    A Ty bez żadnych zastrzeżeń pozwoliłbyś aby Ci się dosłownie wrył w
    fundamenty swego domu? I podczas tych prac drżał cały dom? Uważasz, że to
    dobrze dla domu? Szczególnie budowanego bardzo dawno?

    > Przypominasz mi takiego gościa co to gdy sąsiad chciał postawić
    > ogrodzenie, za żadne skarby nie chciał się dołożyć do części ...........]

    Poczytaj wszystko co opisałem dokładnie a najlepiej kilkakrotnie bo widzę,
    że z Twoim rozumowaniem coś nie tak skoro rzucasz takie porównanie.....
    On może mi zakłócać spokój cały dzień i noc, może upiększyć sobie widok za
    moje pieniądze(ściana), może naruszyć podstawę oraz ściany mego domu. W
    zamian nie mam nic.
    Naprawdę uważasz, że tak powinno być? I to jest w porządku?

    > Pozdro
    Wieslav