  • Data: 2011-05-18 08:52:11
    Temat: Re: Czy mo?na zakaza? prac?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wieslav" <w...@w...pl> napisał

    > A jeszcze jedna sprawa. Chodzi o tego samego sąsiada. Posiada w
    > swojej posesji skład materiałów budowlanych oraz firmę przewozową. W
    > sumie bardzo często wjeżdżają obok (dosłownie pod oknem) mojego domu
    > ciężkie samochody z towarem. Dodatkowo dość często po godz. 22.00
    > nieraz o północy zjeżdżają lub wyjeżdzają jego Tiry. Sypialnie
    > akurat mam właśnie w pokoju sąsiadującym bezpośrednio z jego wjazdem
    > więc dla snu nie jest to napewno komfortowe. Tutaj w w tym temacie
    > też mógłbym coś zdziałać?

    Możesz sprawdzić czy on użytkuje swoją nieruchomość zgodnie z
    przeznaczeniem. Nie jest tak, że jak ktoś ma swoją działkę to może na
    niej robić co chce. Np. jeśli teren jest przeznaczony na funkcję
    mieszkalną to on nie ma prawa tam prowadzić składu materiałów
    budowlanych czy bazy transportowej. Przeznaczenie terenu możesz
    sprawdzić w gminie.