  • Data: 2011-05-17 15:58:53
    Temat: Re: Czy można zakazać prac?
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqu0t4$26q$1@news.task.gda.pl...

    > Miał podstawy prawne do takiego żądania?

    Mimo kilku komisji okno zostało! A więc...?

    > Czy "Od jego strony" to znaczy, że zrzucasz węgiel na _jego_ działce i
    > dopiero wsypujesz? Kawał chama, przecież mógłby sobie resztki pozbierać i
    > jeszcze do przodu by był....

    Nie ironizuj. Widocznie zupełnie nie wiesz co to znaczą dobre
    stosunki sąsiedzkie.

    > A mógł nie przychodzić?

    J.w.

    > Ale może?

    Muszę to chyba dokładniej sprawdzić.

    > Masz jakieś swoje wizje świata, w którym sąsiad coś powinien i wielką
    > pretensję, że się nie stosuje. Punkt widzenia naprawdę zależy od tego
    > gdzie się siedzi.

    To Twoja wg mnie niobiektywna ocena. Ale jak mu się nie podobała moja
    ściana to potrafił przyjść i o tym powiedzieć? I tę ścianę zrobiłem jak tego
    sobie życzył. A czy musiałem? A jeśli chodzi o wizje to może przyjrzyj się
    swoim. Bo nie wyglądają mi się na zdrowe. Chyba, że widzisz świat z punktu
    tego - kim się podpisujesz.

    Wiesłav