  • Data: 2011-05-17 14:32:08
    Temat: Re: Czy można zakazać prac?
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-17 14:45, wieslav wrote:
    > Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz, nie znasz sprawy tak do końca więc się nie zapędzaj z ocenami.
    > To właśnie ten sąsiad jak się wprowadził do tej posesji nakazał mi zamurować
    > jedyne okno w pokoju które akurat wychodzi na jego podwórko. I nasyłał różne
    > komisje aby dopiąć swego.

    Miał podstawy prawne do takiego żądania?

    > A przecież to on kupował/wprowadzał się jak ja już
    > mieszkałem i widział co kupuje. To on zabronił mi korzystania z okienka(jest
    > akurat od jego strony) do zrzutu opału do piwnicy.

    Czy "Od jego strony" to znaczy, że zrzucasz węgiel na _jego_ działce i
    dopiero wsypujesz? Kawał chama, przecież mógłby sobie resztki pozbierać
    i jeszcze do przodu by był....

    > A nie mógł chociaż przyjść i powiedzieć, że zamierza to robić?

    A mógł nie przychodzić?

    > I jakich
    > maszyn będzie używał?

    > Wcale nie musi podjeżdżać z tą kostką do samego
    > fundamentu mojego budynku.

    Ale może?

    > Mógł zostawić spokojnie 0.5 - 1 m.

    Mógł. A musiał?

    Masz jakieś swoje wizje świata, w którym sąsiad coś powinien i wielką
    pretensję, że się nie stosuje. Punkt widzenia naprawdę zależy od tego
    gdzie się siedzi.

    gacek