  • 131. Data: 2008-01-13 17:05:27
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Ubysz napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Więc napisałem Ci że jezeli uzyjesz częstotliwości zarezerwowanych to
    > bedziesz miał problemy.

    Ale nie uzyje zarezerwowanych.

    > Ale sa takie na których mozna siać do woli nie
    > przekraczając okreslonej mocy nadajnika.

    :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 132. Data: 2008-01-13 17:09:19
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Heming napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Karalne z art. 269a, ktory co prawda dotyczy systemow komputerowych i sieci
    > teleinformatycznych, ale przy obecnym zintegrowaniu sieci monitoringu, z
    > siecia informatyczna w sklepach, mozesz smialo takim czynem podpasc pod ten
    > artykul.

    Jestem dociekliwy wiec:

    Art. 269. § 1. Kto, na komputerowym nośniku informacji, niszczy,
    uszkadza, usuwa lub zmienia zapis o szczególnym znaczeniu dla obronności
    kraju, bezpieczeństwa w komunikacji, funkcjonowania administracji
    rządowej, innego organu państwowego lub administracji samorządowej albo

    :: dobra, ta czes powyzej mnie nie dotyczy.

    zakłóca lub uniemożliwia automatyczne gromadzenie lub przekazywanie
    takich informacji, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do
    lat 8.

    :: to tez nie dotyczy

    § 2. Tej samej karze podlega, kto dopuszcza się czynu określonego w § 1,
    niszcząc albo wymieniając nośnik informacji lub niszcząc albo
    uszkadzając urządzenie służące automatycznemu przetwarzaniu, gromadzeniu
    lub przesyłaniu informacji.

    :: nie dotyczy

    Skad miales jakies 269a?

    Bo tu nie ma:
    http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7717

    Mis Puchaty

  • 133. Data: 2008-01-13 17:09:48
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fmddmm$3s7$2@news.onet.pl...

    > Nie dając dokumentu, którego nie posiadasz nie popełniasz wykroczenia.
    > Zajrzyj do kodeksu wykroczeń.

    Uffff...

    Zapisdac: "Dla swojego dobra nie nosic ze soba dokumentow" :)

    Mis Puchaty

  • 134. Data: 2008-01-13 17:16:53
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Skad miales jakies 269a?
    >
    > Bo tu nie ma:
    > http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7717

    Nic dziwnego, ze nie ma bo tekst kodeksu zamieszczony jest nieaktualny i o
    bardzo. Polecam strone lex.pl.

  • 135. Data: 2008-01-13 17:18:25
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Skad miales jakies 269a?
    >
    > Bo tu nie ma:
    > http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7717

    Nic dziwnego, ze nie ma, bo tekst kodeksu zamieszczony na tej stronie, jest
    nieaktualny i to bardzo. Polecam strone lex.pl.

  • 136. Data: 2008-01-13 17:28:34
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Heming napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nic dziwnego, ze nie ma, bo tekst kodeksu zamieszczony na tej stronie, jest
    > nieaktualny i to bardzo. Polecam strone lex.pl

    Podaj link.

    Mis Puchaty

  • 137. Data: 2008-01-13 17:32:16
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Art. 269a. (102) Kto, nie będąc do tego uprawnionym, przez transmisję,

    :: jak jest rozumiana "transmisja"? bo to jedyne pod co mozna
    podsciagnac urzadzeni zagluszajace, ktore transmituje fale
    elektromagnetyczne.

    zniszczenie, usunięcie, uszkodzenie lub zmianę danych informatycznych, w
    istotnym stopniu zakłóca pracę systemu komputerowego lub sieci
    teleinformatycznej,

    :: pytanie tez, czy system monitoringu a dokladnie kamery mozna podpiac
    pod wyzej wymienione sieci

    Mis Puchaty

  • 138. Data: 2008-01-13 17:32:50
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    wiadomości news:uurp55-klf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie jest.
    >
    > Nie w przypadku ogólnodostępnego sklepu.

    Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie
    szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób
    znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów, stawia te
    kwestie troche innaczej.

  • 139. Data: 2008-01-13 17:35:03
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Heming napisał:

> [...]
    > szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób
    > znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów, stawia te

    Mozesz zacytowac, fragmenty, ktore uwazasz, ze sa istotne?

    Mis Puchaty

  • 140. Data: 2008-01-13 17:37:06
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    "§ 1. Rozporządzenie reguluje szczegółowy tryb działań pracowników ochrony,
    polegających na: [...]
    2) _legitymowaniu osób w celu ustalenia ich tożsamości_ [...]"