  • 1. Data: 2008-01-13 09:01:20
    Temat: Pytanie odnośnie aktualizacji NIP3
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Swego czasu, kiedyś kiedyś wypełniałem NIP 3 i podałem tak zarówno nr
    telefonu komórkowego i maila. Teraz jużte dane są nieaktualne (i tylko te) -
    czy muszę złożyć NIP3 w celu aktualizacji?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-01-13 09:58:20
    Temat: Re: Pytanie odnośnie aktualizacji NIP3
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 10:01:20 +0100, fatrix napisał(a):

> [...]
    > telefonu komórkowego i maila. Teraz jużte dane są nieaktualne (i tylko te) -
    > czy muszę złożyć NIP3 w celu aktualizacji?

    nie wiem czy w ustawie oewidencji podatników jest taki obowiązek, ze w
    przypadku zmian danych zawartych w NIP-3 istnieje obowiązek aktualizacji,
    ale w tę ustawę raczejtrzeba by zerknąć.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://wizy.warszawa.pl

  • 3. Data: 2008-01-13 10:04:24
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    fatrix pisze:

    > Swego czasu, kiedyś kiedyś wypełniałem NIP 3 i podałem tak zarówno nr
    > telefonu komórkowego i maila. Teraz jużte dane są nieaktualne (i tylko
    > te) - czy muszę złożyć NIP3 w celu aktualizacji?

    tak

  • 4. Data: 2008-01-13 10:44:55
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > nie wiem czy w ustawie oewidencji podatników jest taki obowiązek, ze w
    > przypadku zmian danych zawartych w NIP-3 istnieje obowiązek aktualizacji,
    > ale w tę ustawę raczejtrzeba by zerknąć.

    Jak najbardziej jest obowiazek aktualizacji tych danych.

    Jacek

  • 5. Data: 2008-01-13 20:51:03
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:fmcjui$6mo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > telefonu komórkowego i maila. Teraz jużte dane są nieaktualne (i tylko
    > te) - czy muszę złożyć NIP3 w celu aktualizacji?

    Ja się podepnę z pytaniem...
    Ostatnio usłyszałem opinię, że przy wymianie dowodu osobistego nie trzeba
    składać NIP3 bo podobno urząd wydający ten dokument informuje urząd skarbowy
    o tym fakcie. Mnie się nie chce wierzyć, że jakikolwiek urząd robi cokolwiek
    za obywatela, ale może coś się zmieniło w tym kraju? ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 6. Data: 2008-01-13 21:04:15
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Czabu wrote:

> [...]
    | trzeba składać NIP3 bo podobno urząd wydający ten dokument informuje
    | urząd skarbowy o tym fakcie. Mnie się nie chce wierzyć, że

    i slusznie nie wierzysz

    pewnie ktos, cos, gdzies uslyszal...a jest tak ze (np w Krk) urzad idzie na
    reke i bierze od Ciebie ten (wypelniny przez Ciebie przy odbiorze nowego DO)
    NIP-3 i mowi, ze go do US przekaze zbys Ty nie musial latac

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2008-01-15 07:08:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 21:51:03 +0100, Czabu napisał(a):

    > ale może coś się zmieniło w tym kraju? ;-)

    dopiero się zmieni po wdrożeniu systemu PESEL2, właśnie czytam jak
    uspokajają obywateli:
    http://pesel2.mswia.gov.pl/index.php?view=a20080109a

    http://grupy.3mam.net