  • 1. Data: 2008-01-13 10:59:02
    Temat: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Zalozmy taka sytuacje - w sklepie jest monitoring. Czy ja, jako klient
    sklepu moge zarzadac wylaczenia monitorungu badz nienagrywania mnie? Np.
    nie chce, aby moj wizerunek mogl byc ogladany przez inne osoby,nie chce
    tez aby byl utrwalany, powielany, przechowywany przez osoby, ktorym na
    to nie pozwalam.

    Czy moge zgodnie z prawem nakazac wylaczenie monitoringu, kamer itp?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 2. Data: 2008-01-13 11:09:18
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Mis Puchatek pisze:

> [...]
    > nie chce, aby moj wizerunek mogl byc ogladany przez inne osoby,nie chce
    > tez aby byl utrwalany, powielany, przechowywany przez osoby, ktorym na

    nie mozesz

  • 3. Data: 2008-01-13 11:17:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości news:fmcrh3
    > nie mozesz

    Nie karm trolla.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2008-01-13 11:18:00
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > nie mozesz

    Możesz. Ja tak zawsze robię.

    jk

  • 5. Data: 2008-01-13 11:24:53
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Sarpedon napisał:

    > nie mozesz

    Ale to nadzuycie? Ogranicza moje swobody obywatelskie chyba, nie?

    Mis Puchaty

  • 6. Data: 2008-01-13 11:34:39
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Oczywiscie, ze mozesz. Podobnie jak zgodnie z dyrektywa 1012/21/LCV zakladu
    psychatrycznego w Tworkach, mozesz zadac, aby pracownicy sklepu zakladali
    opaski na oczy, aby nie ogladac twojej fizys.

  • 7. Data: 2008-01-13 11:35:41
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    Mis Puchatek pisze:

    > Ale to nadzuycie? Ogranicza moje swobody obywatelskie chyba, nie?
    >

    > Mis Puchaty
    Tak jasne a co czesto cos wynosisz ze sklepu ?
    Bez przesady.
    Monitoring jest po to wlasnie zeby nikt nic nie kradl a jak ukradnie
    zeby bylo wiadomo kto.
    A jak sobie wyobrazasz sytuacje np.
    Mam salon z monitoringiem.
    1. Ty sobie do niego wchodzisz.
    2. Kazesz mi wylaczyc monitoring.
    3. Ja wylacam monitoring
    4. ktos inny kradnie w tym momecie cos ze sklepu.
    5. zatrzymuje was wszystkich w sklepie wraz z Toba jako glownego
    podejrzanego.

    Powiedz mi co ogranicza ta kamera ? przeszkadza Ci w chodzeniu ?
    Przytlacza Cie ?
    Czujesz sie osaczony ?

    Ok a czy jak idziesz chodnikiem to kazesz wszystkim przechodzacym obok
    nie patrzec na siebie ?

    No bez przesady.

  • 8. Data: 2008-01-13 11:36:56
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Dobra, zmieńmy pytanie:

    Jaka jest podstawa prawna, umożliwiająca montaż monitoringu takich
    rzeczy jak kamery i mikrofony w np. sklepie?

    Mis Puchaty

  • 9. Data: 2008-01-13 11:37:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t.pl
    użytkownik *Mis Puchatek* napisał(a):

> [...]
    > to nie pozwalam.
    >
    > Czy moge zgodnie z prawem nakazac wylaczenie monitoringu, kamer itp?

    Wietrzę, że będziesz miał coraz większe kłopoty, bo monitoringu i to nie
    tylko w sklepach przybywa. Nakazać nie możesz (chyba że jesteś właścicielem
    monitorowanego obiektu), żądać - zawsze, ale twoje żądanie będzie zlane. I
    dobrze

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2008-01-13 11:40:09
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Ale to nadzuycie? Ogranicza moje swobody obywatelskie chyba, nie?

    Bylo takie precedensowe orzeczenie w sprawie Sklep Modliszka vs Troll z
    Parszywym Ryjem, ktorej Troll z Parszywym Ryjem domagal sie zaprzestania
    monitoringu ,argumentujac to tym, iz jego ryj jest pozniej wykorzywany
    reklamie TV jako drzem i pasztetowa.

    Mam nadzieje, ze okazalem sie pomocny. ;-)