  • 121. Data: 2008-01-13 16:47:59
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Aha. Tylko jak przychodzi co do czego, to potem okazuje się, że
    > monitoring akurat "przypadkiem" był remontowany ;)

    > I idziesz siedzieć za bezprawne pozbawienie wolności.

    > ROTFL
    >
    > Nie załapałeś intencji Misia ;)
    >
    > To wątek-prowokacja będący najwyraźniej reakcją na moją uwagę, że skoro
    > właściciel sklepu zakazuje fotografowania jego sklepu, to ja jemu
    > zakazuję nagrywania mnie kamerą ;)
    Ale pisalem ze musi byc informacja o fakcie nagrywania.
    I tez jestem za tym ze musi byc.
    I to samo w 2 strone jak ktos nie chce byc nagrywany niech nosi na
    plecach informacje o tym.
    Misiek niech sobie napisze na plecach
    "Nie chce byc nagrywanym kiedy drapie sie po dupie"

    Rozumiem czyli Ty jak wejdziesz w strefe np. militarna bo byly dni
    otwarte ale z zachowaniem "braku mozliwosci fotografowania" to Ty i tak
    zrobisz zdjecie ?

    Chcesz sprawdzic Swoja wolnosc ?
    Lec do stanow i tam gdzie podobno jest wolnosc podejdz do strefy
    bezpieczenstwa bialego domu i sprawdz ile zdjec zdazysz zrobic zanim Cie
    nie zgarna.

    Pozdr.

  • 122. Data: 2008-01-13 16:49:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Heming pisze:

    > Odpowiem po twojemu:
    >
    > Brednie.
    >
    > Orchoniarzyna jest uprawniony do legitymowania klientów.

    Nie jest.

    Nie w przypadku ogólnodostępnego sklepu.

  • 123. Data: 2008-01-13 16:49:44
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    | Nie pytam o powodzenie techniczen tego przedsiewziecia tylko o aspekt
    | prawny.

    Więc napisałem Ci że jezeli uzyjesz częstotliwości zarezerwowanych to
    bedziesz miał problemy. Ale sa takie na których mozna siać do woli nie
    przekraczając okreslonej mocy nadajnika.

  • 124. Data: 2008-01-13 16:50:32
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Staszewski napisał:

    > tak powiedzmy ze dostaniesz to odszkodowanie ale auta nie ma.

    No jak nie ma, ide do salonu i kupuje nowe.

    > Niektorzy nie moga sobie pozwolic na brak auta przez jeden dzien.

    Czemu?

    Jesli to taka wazna sprawa to ida do wypozyczalni. Albo po kredyt na
    nowe auto. Ja na prawde nie widze problemu.

    > Zreszta mozesz pisac co chcesz ale wierz mi jestes w tym 1% ktorzy sa
    > podobni to tych przyjechali z ameryki i jak kolega wyzej napisal "chca
    > kozaczyc".

    I dlatego mam zakaz pisania n ata grupe? Zgodnie z regulaminem? :>:>:>

    > Moze nie korzystaj rowniez z internetu ?

    Wiedzialem!!!

    > bo caly ruch ktory generujesz ktos zapisuje.
    > I wierz mi ze tak jest.

    Dobrze. Wierze ci ;)

    > Zgodnie z rozporzadzeniem UKE dotyczacym logowania zdarzen w sieci.

    Czyli jest podstawa prawna tak? No to jak jest podstawa prawna to juz
    jest coś!!!!

    > A wiesz ze sms-y tez sa trzymane przez conajmniej 6 miesiecy na serwerach ?
    > I nikt nie musi o tym informowac.

    Ale jest uwarunkowane to przepisami prawa, ustawą? No to jak tak to ok.

    > Wiec moze nie podchodz do sprawy od dupy strony bo sa wieksze problemy
    > niz monitoring ktory jest dla naszego bezpieczenstwa.

    i ktory nie ma zadnych aktow prawnych po top zeby byl.

    > Wiec gdzie Twoja prywatnosc ??

    Tutaj.

    > Moze pozwij wszystkich ktorzy cie otaczaja za cokolwiek.

    Moze pozwe. Nic ci do tego.

    > Za to ze przez to wszystko musiales zetrzec 0.001 m skury z opuszkow
    > palcow aby pisac posty.

    co to jest skura?

    > Chlopie idz po rozum do glowy albo wracaj z kad przyjechales.

    gdzie jest "z kad"

    Chlopie - dobra rada - przyloz sie do nauki, popracuj nad ortografia,
    potem nad logiką, potem mozesz zaczac zajmowac sie sprawami dorosłych ;)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 125. Data: 2008-01-13 16:52:03
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pytam o powodzenie techniczen tego przedsiewziecia tylko o aspekt
    > prawny.

    Karalne z art. 269a, ktory co prawda dotyczy systemow komputerowych i sieci
    teleinformatycznych, ale przy obecnym zintegrowaniu sieci monitoringu, z
    siecia informatyczna w sklepach, mozesz smialo takim czynem podpasc pod ten
    artykul.

  • 126. Data: 2008-01-13 16:53:57
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ten wątek o "zakasie" fotografowania mnie przerósł, zarówno objętością,
    > jak i poziomem, więc postanowiłem go nie czytać. Stąd nie wiedziałem, że
    > wiąże się to w jakiś sposób z tamtym wątkiem.

    W skrócie - tak - wiaze sie.

    Tamten watek byl taki: wlasciciel lokalu ma prawo wyprosic ze sklepu
    osobe, klienta, ktory robi zdjecia -- bo mu sie to (wlascicielowi) nie
    podoba.

    Popierajacy ta teze powolywali sie na przestepstwo przeciwko wlasnosci,
    KK 193. I przescigali sie w roznych metodach naruszenia praw konsumentow
    az po naruszenei nietykalnosci cielesnej - ogolnie cyrk :D

    Ten watek jakos tak wyszedl przy okazji, bo skoro nie wolno robic zdjec
    w sklepie (przyjmijmy, ze nei wolno), to czy wolno nagrywac mnie w druga
    strone, tzn. wlasciciel moze czy nie moze mnie zrobic zdjecie w sklepie. :)

    Tyle jesli chodzi o wyjasnienie :)

    Mis Puchaty

  • 127. Data: 2008-01-13 16:55:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Przeczytaj dokładnie ten punkt. Tam jest "oraz"! Czyli moze ustalać
    > uprawnienia do przebywania ORAZ legitymować. Niezbyt to zgrabnie
    > ustawodawca ujął, bo powinno być w osobnym punkcie i nie było by mylące.
    > Ale tak jest.

    Wg. mnie umieszczenie tego w jednym punkcie oznacza, że ustawodawca miał
    na myśli obszary o ograniczonym dostępie.

    > Nieprawda.

    Polemizowałbym.

    Jest jakieś orzecznictwo w tym temacie? Albo choć kompetentne komentarze?

  • 128. Data: 2008-01-13 16:59:48
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    Mis Puchatek pisze:

> [...]
    >

    > Chlopie - dobra rada - przyloz sie do nauki, popracuj nad ortografia,
    > potem nad logiką, potem mozesz zaczac zajmowac sie sprawami dorosłych ;)

    Ortografie mam w pupie. A widze ze i tak zrozumiales.
    A nad logika Ty popracuj bo skoro sie spytales gdzie jest "z kad"
    oznacza iz to zrozumiales.

    Wiec logike zostaw innym.

  • 129. Data: 2008-01-13 17:03:22
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Staszewski napisał:

    > Rozumiem czyli Ty jak wejdziesz w strefe np. militarna bo byly dni
    > otwarte ale z zachowaniem "braku mozliwosci fotografowania" to Ty i tak
    > zrobisz zdjecie ?

    W strefie militarnej obowiazuje zakaz fotografowania czy nie?

    Bo jesli obowiazuje, to nie zrobie.

    A jesli nie obowiazuje - to zrobie.

    > Chcesz sprawdzic Swoja wolnosc ?

    Ale co tyuu sprawdzac, jesli obiekt militarny jest wyszczegolniony w
    ustawie, jak0o miejsce gdzie zabrania sie robienia zdjec to
    automatycznie nie jest to dobra analogia miejsca takiego jak MediaMarkt,
    ktory nei jest wymioniony w ustawie.

    Czyli nie ma analogi.

    I takie same zachowania (fotografowanei) prowadzi doroznych konsekwencji
    prawnych.

    > Lec do stanow i tam gdzie podobno jest wolnosc podejdz do strefy
    > bezpieczenstwa bialego domu i sprawdz ile zdjec zdazysz zrobic zanim Cie
    > nie zgarna.

    Czy w strefie bezpieczenstwa biaslwego domu zabronione jest czy
    dozwolone robienie zdjec?

    Mis Puchaty

  • 130. Data: 2008-01-13 17:04:52
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Staszewski napisał:

    > Ortografie mam w pupie.

    widze ;)

    > A nad logika Ty popracuj bo skoro sie spytales gdzie jest "z kad"
    > oznacza iz to zrozumiales.

    hehehe, wot logiczne wytlumaczenie, zwala meni z nog ;)

    Mis Puchaty