  • 21. Data: 2002-10-17 11:13:43
    Temat: Re: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    Sandra wrote:

    > sklep musi mi udowodniae ,?e to jest z jego sklepu
    > a jak?
    > my?lisz ,?e nie ma sposobu ? mog? jako niewinnie oskar?ona ??daae
    > przeprowadzenia inwentaryzacji ...

    masz racje mozesz zadac, a czy przeprowadzac zadecyduje sad;)
    pozdrawiam Andrzej
    ps. sorki, wiecej nie bede:)

  • 22. Data: 2002-10-17 11:36:13
    Temat: Odp: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik andrzej <a...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...
    > ps. sorki, wiecej nie bede:)

    :-) mozesz jestem odporna

    Sandra

  • 23. Data: 2002-10-17 22:19:10
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Nie jestem wprawdzie prawnikiem, ale moge powiedziec, czego po podobnej
    | przygodzie dowiedzialam sie w Federacji Konsumentow:
    | 1. Nie maja prawa rewidowac, zagladac do torby bez twojej zgody,
    rekwirowac
    | zakupionych/skradzionych rzeczy
    | 2. Nie maja prawa brac na zaplecze (biora przede wszystkim po to, zeby
    | postraszyc; byly przypadki, ze i kogos skopali)
    | 3. Maja prawo wezwac policje, ktora jest uprawniona do dzialan z pkt. 1
    | Korzystniej dla klienta jest samemu wezwac policje, skarzac sie na
> [...]

    A coz naruszeniem dóbr osobistych?! Zostałem poproszony przez ochronę, na
    oczach innych lientów, na zaplecze. Większość mnie zna z widzenia i teraz
    myślą, że coś ukradłem. Oczywiście wszystko zostało w sklepie wyjaśnione,
    ALE!!! W oczach tamtych pozostałych klientów i niekiedy znajomych, nie
    znających do końca sprawy, moje dobre imię zostało w poważny sposób
    nadszarpnięte!!

    Gregory