  • 1. Data: 2002-10-14 20:24:57
    Temat: Jaka umowa
    Od: "skrobi" <s...@w...pl>

    Jestem osbą pełnoletnią uczącą sie w Lieum , robie da pewnej osoby strone
    interetowa jaka umowe powinienem zstosować
    o dzieło czy zlecenie

    i gdzie mogę znaleść wzory ?

  • 2. Data: 2002-10-14 22:29:05
    Temat: Re: Jaka umowa
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    >skrobi <s...@w...pl> napisał(a):
    >
    > Jestem osbą pełnoletnią uczącą sie w Lieum , robie da pewnej osoby strone
    > interetowa jaka umowe powinienem zstosować o dzieło czy zlecenie?

    Umowa o dzieło. Wzór umowy o dzieło informatyczne dostępny jest w serwsie
    prawnym www.poradaprawna.pl/.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 3. Data: 2002-10-15 10:45:22
    Od: Paweł Skarżyński <s...@p...onet.pl>

    > Umowa o dzieło. Wzór umowy o dzieło informatyczne dostępny jest w serwsie
    > prawnym www.poradaprawna.pl/.
    A ja jakoś znaleźć nie mogę. Można prosić o bliższe wskazówki?

    chester
    Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej
    http://setiatwips.republika.pl

  • 4. Data: 2002-10-15 16:54:08
    Od: Błażej Strażak <b...@a...pl>

    Paweł Skarżyński wrote:

    > A ja jakoś znaleźć nie mogę. Można prosić o bliższe wskazówki?
    >
    > chester

    http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/start.asp#dzieło

    Pozdrawiam
    Blazej

  • 5. Data: 2002-10-15 21:58:32
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    > A ja jakoś znaleźć nie mogę. Można prosić o bliższe wskazówki?

    1. Serwis www.poradaprawna.pl/
    2. Z lewej stronu menu "Nawigacja"
    3. Link "Wzory pism"
    4. Link "Prawo cywilne"
    5. Okienko "Umowa o dzieło informatyczne",
    link "umowa_o_dzieło_informatyczne.doc"

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl