  • 1. Data: 2002-10-14 20:53:03
    Temat: Pełnomocnictwo i alimenty
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    Witam!

    Czy osoba mająca prawo do pobierania alimentów (pełnoletnia), może mnie
    uczynić swoim pełnomocnikiem, tak abym mógł za nią występować przed
    komornikiem, sądem itp., tak żeby wszystkie moje działania miały skutek
    prawny (tak jakby poczyniła je ta osoba).
    Czy takie pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie (jakie koszty)?
    Czy muszę je gdzieś zgłosić, kogoś poinformować?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2002-10-14 21:19:49
    Temat: Odp: Pełnomocnictwo i alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Konrad <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aofalk$795$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > uczynić swoim pełnomocnikiem, tak abym mógł za nią występować przed
    > komornikiem, sądem itp., tak żeby wszystkie moje działania miały skutek

    jeśli to twoje dziecko to może udzielić pełnomocnictwa własnoręcznie
    napisanego do syg. akt sprawy wymieniając komu i w jakim celu go udziela i
    dlaczego

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-14 21:48:24
    Temat: Re: Pełnomocnictwo i alimenty
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > jeśli to twoje dziecko to może udzielić pełnomocnictwa własnoręcznie
    > napisanego do syg. akt sprawy wymieniając komu i w jakim celu go udziela i
    > dlaczego

    Uzasadnienie pełnomocnictwa?

    KG

  • 4. Data: 2002-10-14 21:55:23
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Uzasadnienie pełnomocnictwa?

    np. dlatego ,że jest przykładowo uczniem czy studentem i nie może stawić sie
    w określonym czasie na rozprawie

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-14 22:25:35
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > np. dlatego ,że jest przykładowo uczniem czy studentem i nie może stawić sie
    > w określonym czasie na rozprawie

    Chodziło mi o jego konieczność (a raczej jej brak). Przecież nikt nie ma
    prawa oceniać dlaczego jest udzielane.

    KG

  • 6. Data: 2002-10-14 23:00:51
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    > jeśli to twoje dziecko to może udzielić pełnomocnictwa własnoręcznie
    > napisanego do syg. akt sprawy wymieniając komu i w jakim celu go udziela i
    > dlaczego

    Nie jest moim dzieckiem. To po prostu moja dobra znajoma.
    Uzasadnienie w formie oficjalnej zaproponowane przez Sandrę jest jak
    najbardziej trafne. Od siebie dodam, że moja przyjaciółka nie tylko nie ma
    czasu, ale również i siły na "użeranie" się z ojcem mającym wszystko
    "gdzieś".

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 7. Data: 2002-10-14 23:06:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    Chodziło mi o jego konieczność (a raczej jej brak). Przecież nikt nie ma
    prawa oceniać dlaczego jest udzielane.

    słuchaj to nie jest pełnomocnictwo udzielane przez notariat lub adwokatowi
    bo do tego mają specjlane druki ,które oplacają opl. skarbową i składają do
    akt sprawy ...jest to własnoręcznie napisane np. przez ucznia ,czy studenta
    mozesz go nie uzasadniac a czy zrobisz to w formie takiej jak napisałam czy
    w formie jaką Ty obierzesz to nie będzie to uchybieniem ...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-10-14 23:09:15
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Konrad <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aofi5a$d4a$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > najbardziej trafne. Od siebie dodam, że moja przyjaciółka nie tylko nie ma
    > czasu, ale również i siły na "użeranie" się z ojcem mającym wszystko

    :-) w powyższym przypadku udziele jutro odpowiedzi ...dobranoc

  • 9. Data: 2002-10-15 00:16:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aofijo$ddc$...@a...dialog.net.pl...

    > :-) w powyższym przypadku udziele jutro odpowiedzi ...dobranoc

    przykro mi gdy napisałes, że jesteś znajomym to zmieniło postać
    zeczy:-( nie możesz być pełnomocnikiem
    art.87§1 k.p.c

    nic już nie widząca:-)

  • 10. Data: 2002-10-15 08:24:51
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
> [...]
    > mozesz go nie uzasadniac a czy zrobisz to w formie takiej jak napisałam czy
    > w formie jaką Ty obierzesz to nie będzie to uchybieniem ...

    Oj, skąd ta nerwowość? :)

    KG