    From: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Date: Fri, 18 Oct 2002 00:19:10 +0200

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3e6a.00000869.3dae7f72@newsgate.onet.pl...

    | Nie jestem wprawdzie prawnikiem, ale moge powiedziec, czego po podobnej
    | przygodzie dowiedzialam sie w Federacji Konsumentow:
    | 1. Nie maja prawa rewidowac, zagladac do torby bez twojej zgody,
    rekwirowac
    | zakupionych/skradzionych rzeczy
    | 2. Nie maja prawa brac na zaplecze (biora przede wszystkim po to, zeby
    | postraszyc; byly przypadki, ze i kogos skopali)
    | 3. Maja prawo wezwac policje, ktora jest uprawniona do dzialan z pkt. 1
    | Korzystniej dla klienta jest samemu wezwac policje, skarzac sie na
    bezprawne
> [...]

    A coz naruszeniem dóbr osobistych?! Zostałem poproszony przez ochronę, na
    oczach innych lientów, na zaplecze. Większość mnie zna z widzenia i teraz
    myślą, że coś ukradłem. Oczywiście wszystko zostało w sklepie wyjaśnione,
    ALE!!! W oczach tamtych pozostałych klientów i niekiedy znajomych, nie
    znających do końca sprawy, moje dobre imię zostało w poważny sposób
    nadszarpnięte!!

    Gregory